کد خبر: ۱۱۶۷۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۹ 15 May 2024

به گزارش تابناک مازندران ،یوسف نوری استاندار مازندران با اظهار این که مردم علوی تبار استان کرامت انسانی و دینی عمیقی دارند، گفت:

در سفر پایان هفته جاری هیأت دولت به استان، گزارش غیر واقعی از وضعیت استان به رئیس‌جمهور اعلام نخواهد شد و مطالبات به حق مردم را پیگیری می کنیم. 

 

تحقق ۷۱درصدی مصوبات سفر اول رئیس جمهور در مازندران  

مقام عالی دولت در مازندران در نشست با خبرنگاران مازندران با ذکر این نکته که اگر نتوانیم نقد پذیر باشیم به جایی نخواهیم رسید. تصریح کرد: واقعیت شاخص‌های توسعه اقتصادی مازندران و مشکلات زیر ساختی به درستی تجزیه و تحلیل شده و در این سفر به شخص رئیس‌جمهور گزارش خواهد شد.

استانداری مازندران از رسانه ها به عنوان مهمترین مشاور برای حل نظام مسایل و پاسخگویی به مطالبات مردم و توسعه ای نام برد و ادامه داد: امروز رسانه های رسمی نقش مهمی در تربیت، آموزش و تصمیم گیری در حکومت دارند.

نوری، خاطر نشان کرد: رسانه های رسمی تنظیم کننده اخبار و اطلاعات شبکه های اجتماعی هستند.

استاندار مازندران، رسالت رسانه ها در استان را بسیار سنگین توصیف کرد و ادامه داد: مانع مازندران را با هم حل و فصل کنیم، معتقدم امروز رسانه از انتشار محض اطلاعات به مرحله مشاوره برای مسوولان و دست اندرکاران رسیده است.

نوری، دیوان سالاری اداری مازندران را بزرگترین مانع اساسی حل نظام مسایل استان دانست و توضیح داد: مسایل استان در همه بخش در بوروکراسی اداری گرفتار می شود و به نظر می رسد این معضل بسیار جدی است.

نماینده عالی دولت در مازندران، بر لزوم برگزاری جلسات فصلی با رسانه های مازندران تاکید کرد و گفت: از ایده های خبرنگاران به عنوان مشاوره استفاده می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار