کد خبر: ۱۱۶۸۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۴ 27 May 2024
به گزارش تابناک مازندران ، در جلسه مشترک کارگروه دفاتر پیشخوان دولت و ICT روستایی و کمیته تخلفات استان تعداد ۳۰ مورد تقاضا در دستور کار قرار گرفت که با صدور ۲۴ پروانه دفتر پیشخوان شهری و دفتر ICT روستایی در استان موافقت و به ۱۶ مورد تخلف دفاتر رسیدگی شد.
بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران، اسماعیل اعزی مدیرکل در این جلسه اظهار کرد: با توجه به ابلاغ اصول حاکم مبنی بر تقلیل مساحت مورد نیاز دفاتر شهری به ۳۰ متر، درخواست متقاضیان مجددا بازنگری و با توجه به مفاد تعیین شده در اصول حاکم بررسی، اقدامات لازم معمول گردید.
رئیس کارگروه دفاتر پیشخوان دولت و ICT روستایی عنوان کرد: درخواست متقاضیان دفاتر پیشخوان دولت و ICT روستایی استان طی این جلسه بررسی و تعداد ۳۰ مورد تقاضا صدور، تغییر نشانی، تمدید، نقل و انتقال، تغییر مدیرعامل و … در دستور کار قرار گرفت و با صدور ۱۶مورد تقاضا پروانه دفتر پیشخوان شهری و ۸ مورد تقاضا دفتر ICT روستایی در استان موافقت شد.
رئیس کمیته تخلفات دفاتر پیشخوان دولت و ICT روستایی در خاتمه گفت: در این جلسه به ۱۶ مورد از تخلفات صورت پذیرفته توسط دفاتر در خارج از قواعد تعیین شده رسیدگی و بر اساس قواعد مندرج در اصول حاکم اعمال مقررات صورت پذیرفت. 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار