مدیرکل کمیته امداد مازندران طی پیامی، شهادت سید ابراهیم رئیسی ریاست محترم جمهور و هیأت همراه را تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۱۶۸۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۳ 22 May 2024

به گزارش تابناک مازندران، مدیرکل کمیته امداد مازندران طی پیامی، شهادت سید ابراهیم رئیسی ریاست محترم جمهور و هیأت همراه را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

 

پیام تسلیت مدیرکل کمیته امداد مازندران در پی شهادت ریاست جمهور و هیأت همراه
 
 
بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند./ سوره الأحزاب (آیه ۲۳)

شهادت سنت و افتخاری بالاتر از هر افتخار دیگر است که برآمده از مکتب حسین بن علی علیه‌السلام است و عاقبت شاگردان و پیروان راستین این مکتب چیزی جز شهادت نخواهد بود و مدال شهادت حقانیت این مسیر را تایید می‌کند.

با قلبی آکنده از غم، شهادت جانسوز مرد خدمت صادقانه حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری محبوب و جهادی و همراهانشان، آیت الله آل‌هاشم امام جمعه پرتلاش تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و سردار موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس جمهور و سایر عوامل پروازی بالگرد حامل آنها را محضر امام زمان عج الله، مقام معظم رهبری و ملت وفادار ایران اسلامی تسلیت عرض می‌کنم.

بی‌شک، ایران عزیز ما امروز با خبر شهادت رئیس جمهور متاثر است. صفای باطن و اخلاص این شهید عزیز که مردم حقاً به او علاقه‌ی قلبی داشتند و ما افتخار آن را داشتیم که در روزهای پایانی خدمت صادقانشان در مازندران شاهد این محبت و علاقه باشیم ، برای او بهترین تقدیر را رقم زد و شهادت و لقاء الله نصیب او شد.
آیت الله رئیسی، سید محرومان و خادم ملت شریف ایران که 4 دهه مجاهدانه و تا آخرین لحظات عمر با برکت خویش در راه خدمت به مردم و اعتلا و پیشرفت کشور از پای ننشست و مجاهدانه در این راه و در سالروز ولادت حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) به درجه رفیع شهادت رسید.

اینجانب ضمن ابراز تاسف و تالم از این ضایعه تلخ و جانکاه، از درگاه خداوند متعال، رحمت و غفران واسعه برای رئیس‌جمهور فقید و دیگر شهیدان والامقام این سانحه و صبر جمیل و اجر جزیل برای خانواده مکرم و بازماندگان این عزیزان از دست‌رفته و مردم شریف ایران مسئلت می‌نمایم. امیدوارم روح مطهر سید محرومان با روح جد بزرگوارشان حضرت سیدالشهدا و شهدای مظلوم کربلا محشور گردد.


میثم معافی
مدیر کل کمیته امداد مازندران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار