همزمان با دهه کرامت و ایام ولادت حضرت معصومه (ص) و امام رضا(ع) جشن دهه کرامت ویژه ۲۵۰ مادر و دختر بابلسری با هم افزایی سه دستگاه کمیته امداد، بهزیستی و هلال احمر با حضور میثم معافی مدیر کل، اسماعیل آرامجان معاون فرهنگی، حمیدرضا بابایی مدیر برنامه‌ریزی و فناوری کمیته امداد مازندران، خانم احمدی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان، فرماندار شهرستان و سایر مسئولین در بابلسر برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۶۸۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۶ 22 May 2024

به گزارش تابناک مازندران، همزمان با دهه کرامت و ایام ولادت حضرت معصومه (ص) و امام رضا(ع) جشن دهه کرامت ویژه ۲۵۰ مادر و دختر بابلسری با هم افزایی سه دستگاه کمیته امداد، بهزیستی و هلال احمر با حضور میثم معافی مدیر کل، اسماعیل آرامجان معاون فرهنگی، حمیدرضا بابایی مدیر برنامه‌ریزی و فناوری کمیته امداد مازندران، خانم احمدی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان، فرماندار شهرستان و سایر مسئولین در بابلسر برگزار شد.

 

برگزاری جشن دهه کرامت ویژه ۲۵۰ مادر و دختر بابلسری از سوی کمیته امداد  

در این مراسم مدیر کل کمیته امداد مازندران با تبریک این ایام اظهار داشت: پرداختن و اهمیت دادن به زنان و دختران این سرزمین اهمیت و توجه به آینده جامعه اسلامی است.

میثم معافی با بیان اینکه ۴۸۰۰ دختر تحت حمایت کمیته امداد هستند و آماده تشکیل خانواده و ازدواج می‌شوند گفت: با توجه به مسائل و مشکلات خانواده و فرهنگی، زنان و دختران باید با سواد رسانه، بصیرت، هوش راهبری، فهم مسائل فرهنگی و تغییر در سبک زندگی خود این مسائل را حل کنند.

وی نقش زنان و دختران را در موقعیت کنونی جهان مهم برشمرد و گفت: طبق بیانات رهبری، ایران قوی از دو عنصر جهش تولید و مسئله خانواده و جمعیت تشکیل شده است که زنان و دختران ما نقش مهمی در آن ایفا می‌کنند.

خاطرنشان می شود: در این مراسم، پرچم گردانی حرم آقا علی ابن موسی‌الرضا (ع) توسط خادمین آستان قدس رضوی و تجلیل از نخبگان دختر در بخش‌های ورزشی، تحصیلی و قرآنی، دختران مؤثر و فعال اجتماعی و فعالان طرح یاس نیز انجام شد.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار