در دو ماه ابتدای امسال؛
نيروگاه شهيدسليمی نکا در دو ماه آغازین امسال بیش از یک میلیارد و ۲۱۰ میلیون و ۷۸۲ هزار کیلووات ساعت انرژی خالص تولید کرد.
کد خبر: ۱۱۶۸۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶ 27 May 2024

به گزارش تابناک مازندران، مديرعامل شرکت مديريت توليدبرق نکا با اعلام اين خبر افزود: در ماه اردیبهشت و در شرایطی که واحد یک بخار به منظور انجام تعمیرات نیمه اساسی و واحدهای ۳ بخار و واحد بخار سیکل ترکیبی به ترتیب به مدت ۱۵ و ۱۰ روز جهت انجام تعمیرات و بازدید میاندوره ای در مدار تولید نبودند، بيش از ۶۲۳ میلیون و ۳۵۰ هزار کيلووات ساعت انرژی خالص در واحدهای بخار و بلوک سيکل ترکيبی توليد و به شبکه سراسری برق کشور تزريق شد.

 

حدود یک میلیارد و ۲۱۰ میلیون کیلووات ساعت انرژی خالص در نيروگاه نکا توليد شد  

نوراله ادبی فيروزجائی با بيان اينکه در دو ماه گذشته 62.5 درصد انرژی توليدی در واحدهای بخاری و 37.5 درصد در بلوک سيکل ترکيبی بدست آمد، گفت: در این مدت حدود ۱۴ درصد انرژی تعهدی سالانه نيروگاه، طبق برنامه محقق شد.

وی همچنین ضمن اشاره به هزینه بالا و سختی‌های تولید برق در نیروگاه‌ها، با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ مدیریت مصرف، از هموطنان خواست با مصرف درست و بهینه و عدم استفاده از لوازم برقی پرمصرف در ساعات اوج بار کمک کنند تا همه هموطنان در تابستان از نعمت برق برخوردار شوند تا پیک مصرف تابستان را با موفقیت سپری کنیم. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار