مراسم گرامیداشت شهید جمهور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و شهدای خدمت با حضور مسئولین و کارکنان این نهاد در محل نمازخانه اداره کل کمیته امداد استان مازندران برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۶۸۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۷ 26 May 2024

به گزارش تابناک مازندران، مراسم گرامیداشت شهید جمهور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و شهدای خدمت با حضور مسئولین و کارکنان این نهاد در محل نمازخانه اداره کل کمیته امداد استان مازندران برگزار شد.

 

برگزاری مراسم گرامی‌داشت «شهدای خدمت» در اداره کل کمیته امداد امام مازندران  

در این مراسم، میثم معافی مدیر کل کمیته امداد مازندران با عرض تسلیت شهادت حجت‌الاسلام رئیسی رئیس جمهور و همراهان ایشان اظهار داشت: خون شهدا به نهضت اقتدار می دهد و دوام نهضت به خون مطهر شهدا وابسته است.

همچنین امام جمعه شهرستان بابلسر نیز با اشاره به جذب دل‌های مردم در شهادت شهدای خدمت بیان داشت: هنگامی که بندگان مومن خدا با باور به قدرت لایزال الهی و ایمان به خداوند وارد میدان می‌شوند، خداوند نام و یاد آن‌ها را تا همیشه در دل‌ها زنده نگه می‌دارد.

حجت‌الاسلام محمد اسماعیل قلی‌پور به حضور گسترده مردم در تشییع پیکر پاک این شهیدان اشاره کرد و گفت: این شهدا با باور اینکه خدمت به مردم عبادت است خستگی و تعطیلی نمی‌شناختند و از چنان جایگاهی برخوردار شدند که یک چهارم کره زمین برای ایشان عزای عمومی اعلام نمودند.

وی بیان داشت: مردم با بصیرت کشورمان پیوند قلبی با خادمان خود دارند و فرق بین خادم و خائن قائل هستند و امیدواریم در ۸ تیر ماه با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای و انتخاب فردی اصلح راه شهدا را ادامه دهند.

خاطرنشان می‌شود: این مراسم با ذکر مصیبت اهل بیت علیه‌السلام و مداحی به پایان رسید.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار