در ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۲ صورت پذیرفت؛
رئیس اداره هدایت شغلی کمیته امداد مازندران گفت: در سال گذشته برای ۶۱۲۳ نفر آموزش در سه سطح مهارتی، پایدارسازی طرح های اشتغال و مهارت تابستانه (دانش آموزی) برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۶۸۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۱ 26 May 2024

به گزارش تابناک مازندران، قاسم فغانی‌پور زارمی اظهار داشت: در سال گذشته برای ۶۱۲۳ نفر آموزش در سه سطح مهارتی، پایدارسازی طرح های اشتغال و مهارت تابستانه (دانش آموزی) برگزار شد.

 

بهره‌مندی بیش از ۶۱۲۳ مددجو و مجریان طرح اشتغال کمیته امداد مازندران از دوره‌های آموزشی  

وی بیان داشت: افراد بهره‌مند شده از این دوره‌های آموزشی مددجویان، زنان سرپرست خانواده، فرزندان تحت حمایت، مجریان طرح اشتغال و... بودند.

رئیس اداره هدایت شغلی کمیته امداد مازندران افزود: در سال گذشته ۱۳۵۲۸ درخواست اشتغال بررسی شده و هر یک از متقاضیان از مشاوره کسب‌و‌کار بهره‌مند شدند و پس از استعدادسنجی تعداد ۲۶۹۴نفر به دوره‌های آموزش مهارتی مراکز فنی‌و‌حرفه‌ای، آموزشگاه‌های آزاد فنی، جهاد دانشگاهی، جهاد کشاورزی و... معرفی و در پایان دوره موفق به اخذ مدرک مهارتی شدند.

فغانی‌پور زارمی با اشاره به اینکه، ۲۶۲۰مجری طرح اشتغال در سنوات گذشته موفق به اخذ تسهیلات از کمیته امداد شدند گفت: این مجریان نیز موفق به گذراندن دوره آموزش پایدارسازی با همکاری شرکت های دانش بنیان با هدف نوآوری و بروزرسانی در کسب‌و‌کارها شدند.

وی بیان داشت: ۷۸۷ نفر از دانش‌آموزان مقطع متوسطه در دوره آموزش مهارت تابستانه با کمک سازمان فنی‌و‌حرفه‌ای شرکت کردند.

رئیس اداره هدایت شغلی کمیته امداد مازندران گفت: برای نخستین بار در سال ۱۴۰۲یک دوره آموزش تخصصی نگهداری سالمند (تزریقات ، فن بیان، آشپزی و ...) با تعداد ۲۲ مددجو انجام و در پایان از دانشگاه علوم پزشکی تهران موفق به اخذ مدرک مهارتی شدند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار