اخطار دادستان نکا به «سازمان صنعت، معدن و تجارت»، «اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای» و «پاسگاه زارم‌رود» شهرستان؛
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نکا با اخطار به «سازمان صنعت، معدن و تجارت»، «اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای»، «شرکت سیمان» و «پاسگاه زارم‌رود» شهرستان نکا خاطرنشان کرد: تا زمانی که شرکت ورفام سیلیس، باسکول نصب نکند و کامیون‌ها میزان بار استاندارد را رعایت نکنند، از تردد کامیون‌های حمل بار سیلیس در جاده هزارجریب جلوگیری می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۸۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۶ 24 May 2024

به گزارش تابناک مازندران، محمد محمودی گفت: وجود شرکت ورفام سیلیس در منطقه‌ی هزارجریب شهرستان نکا و نبود باسکول در این شرکت و حمل بار بیش از حد استاندارد کامیون‌ها، متاسفانه باعث تخریب جاده‌ی این بخش شده است که عواقب زیانباری را به دنبال دارد.

 

در صورت نصب نکردن باسکول، از تردد کامیون‌های حمل بار سیلیس در جاده هزارجریب جلوگیری می‌شود  

وی با اخطار به «سازمان صنعت، معدن و تجارت»، «اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای»، و «پاسگاه زارم‌رود» شهرستان نکا خاطرنشان کرد: تا زمانی که این شرکت، باسکول نصب نکند و کامیون‌ها میزان بار استاندارد را رعایت نکنند، از تردد کامیون‌های حمل بار سیلیس در جاده هزارجریب جلوگیری می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نکا همچنین به « #شرکت_سیمان » نیز در خصوص «عدم پذیرش سیمان اضافه تناژ» اخطار داد.

محمودی گفت: در صورت نصب باسکول توسط شرکت ورفام سیلیس نیز، ابتدا باید مورد بازدید دادستانی قرار گیرد تا دستور بارگیری کامیون‌ها داده شود.

وی از عموم مردم هزارجریب خواست تا در صورت مشاهده کامیون با بار سیلیس در جاده‌ی مربوطه، بلافاصله شماره‌ی پلاک وسیله نقلیه را یادداشت کرده و به دفتر دادستانی شهرستان نکا اطلاع دهند تا با خاطیان برخورد قانونی شود.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار