برای اولین بار در شهرستان نکا؛
با دستور دادستان نکا در اجرای طرح پایش مجرمان سابقه‌دار این شهرستان، از طریق پابند الکترونیک آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۶۸۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۱ 24 May 2024

به گزارش تابناک مازندران، محمد محمودی اظهار داشت: برای اولین بار در شهرستان نکا اجرای طرح کنترل مجرمان سابقه‌دار از طریق پابند الکترونیک برای ۵ سارق سابقه‌دار آغاز شد.

 

اجرای طرح پابند الکترونیک در شهرستان نکا با ۵ سارق آغاز شد  

وی با اشاره به اینکه، در این طرح سارقانی که از سال ۱۳۹۲ دارای سوابق بالای ۴ فقره سرقت بوده‌اند و از این طریق این افراد تحت کنترل پلیس قرار می‌گیرند، افزود: این طرح یکی از اقدامات نوین پلیسی در راستای کنترل سارقان حرفه‌ای برای ارتقای امنیت اجتماعی شهروندان است.

محمودی عنوان کرد: در ابتدای این طرح، با توجه به اینکه، سهمیه‌ی شهرستان نکا ۵ پابند است، اکنون تعداد ۵ سارق که سابقه‌ی بیشتری نسبت به سایرین داشتند، به آنها پابند الکترونیک نصب شد.

وی با بیان اینکه، متهمان برای پیشگیری از تکرار جرم بعد از خروج از زندان پابند می‌بندند و تردد آنها به سه قسمت محل سکونت، محل کار و کل استان بلوک‌بندی می‌شود، بیان کرد: این افراد برای مرخصی و سفر به استانی دیگر باید به اداره آگاهی استان اطلاع دهند.

 

اجرای طرح پابند الکترونیک در شهرستان نکا با ۵ سارق آغاز شد  

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نکا گفت: باتوجه به اینکه، بخش قابل توجهی از سرقت‌های انجام شده در این شهرستان به دلیل سهل‌انگاری مالباختگان است، در نتیجه نیاز است شهروندان نیز نکات پیشگیری از سرقت را رعایت کنند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار