ستاره پرتغالی رئال مادرید که در بازی دیشب با درخشش خود باعث پیروزی تیمش شد در انتهای این دیدار خبر از تمدید قراردادش با رئال داد.
کد خبر: ۵۰۰۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴ 27 September 2017
به گزارش تابناک : تیم فوتبال رئال مادرید دیشب توانست با یک برد قاطع در سیگنال ایدونا پارک میزبان خود دورتموند را شکست دهد، این اولین پیروزی رئالی ها در این ورزشگاه بود که با درخشش و گل زنی کریستیانو رونالدو همراه بود.دبلی که دیشب رونادو برای تیمش انجام داد جواب قاطعی بود بر منتقدانش که عملکرد وی را در فصل جدید زیر سوال برده بودند.

در پایان بازی CR7  در مورد شرایط و عملکرد خود گفت:

ما تیم فوق العاده ای داریم، قبل از بازی در مورد این که چگونه گلزنی کنیم به هم فکری کرده بودیو و در زمین دقیقا همان کاری را انجام دادیم که سرمربی از ما خواسته بود. رسیدن به موفقیت سخت است ولی با تلاش به آن دست می یابید. من الگوی خیلی از بازیکنان حرفه ای هستم و همیشه سعی می کنم با ذهن باز بازیکنم. ولی این که انتقادات روز به روز از من بیشتر می شود تعجب بر انگیز است. آمار من به خوبی نشان دهنده عملکردم است.


رونالدو در مورد تمدید قرارداد های رئال مادرید با بازیکنانش و شرایط خود در این باره گفت:

به زودی من نیز قراردادم را تمدید خواهم کرد ولی بهتر است زمان دقیق این اتفاق را از رئیس باشگاه بپرسید. من برای فوتبال و خانواده ام زندگی می کنم نه برای رسانه ها، از این که مردم در تمام نقاط دنیا در مورد من حرف می زنند خوشحالم.
 
 




منبع : ورزش 11
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار