شورای اسلامی شهر کیش برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۱۱۵۵۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴ 23 February 2024

بیانیه شورای اسلامی کیش برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

به گزارش «تابناک جزیره»، شورای اسلامی شهر کیش در بیانیه خود آورده است: به مناسبت برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، شورای اسلامی شهر کیش به عنوان نماینده مردم شریف و ولایتمدار این جزیره پرافتخار، از تمامی شهروندان دعوت می‌کند تا با حضور پرشور و مسئولانه خود در صحنه انتخابات، به عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران افزوده و به دشمنان و مخالفان اسلام و ایران نشان دهند که ملت ایران همواره در صحنه حمایت از ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب اسلامی حضور فعال و مؤثر دارد.

شورای اسلامی شهر کیش با توجه به اهمیت این انتخابات در تعیین سرنوشت کشور و تأثیر آن بر روند توسعه و پیشرفت جزیره کیش، از تمامی نامزدهای انتخابات می خواهد با رعایت اخلاق اسلامی و اصول و مقررات انتخاباتی، به تبلیغات سالم و محترمانه بپردازند و از هرگونه تخریب و افترا به رقبا پرهیز کنند.

شورای اسلامی شهر کیش در این بیانیه از مردم خواسته است: با بصیرت و انتخاب صحیح، نمایندگان واجد شرایط و متعهد به اهداف انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام خمینی (ره) و رهبری معظم انقلاب اسلامی را به مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بفرستند.

شورای اسلامی شهر کیش از مسئولان و دستگاه‌های مسئول در امر برگزاری انتخابات خواست با هماهنگی و همکاری کامل، اقدامات لازم را برای برگزاری انتخابات امن، سالم و شفاف در جزیره کیش را انجام دهند و از حقوق شهروندی و انتخاباتی مردم محافظت کنند.

شورای اسلامی شهر کیش اعلام کرد: امیدواریم با برکت انتخابات و مشارکت گسترده مردم، جزیره کیش بتواند به عنوان یک الگوی موفق در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور، مسیر خود را با قدرت و اعتماد ادامه دهد و به مقاصد والایی که از آن خواسته شده است، برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار