مدیرعامل منطقه آزاد کیش:
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با حضور در پای صندوق‌ رای، گفت: از همان ساعات اولیه انتخابات حضور پر شور مردم در چای صندوق‌های رای هستیم.
کد خبر: ۱۱۵۶۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲ 01 March 2024

به گزارش تابناک جزیره به نقل از ایرنا، رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر اینکه رای تک تک مردم در تعیین سرنوشت کشور اثرگذار است، افزود: از مردم عزیز خواهشمندیم که در همان ساعات اولیه در پای صندوق‌های رای حاضر شوند و رای دادن را به لحظات آخر رای گیری موکول نکنند.

وی بی تفاوتی به آینده کشور را یک آسیب جدی دانست و اظهار کرد: دشمن شبانه روز تلاش کرد که مردم را از حضور در انتخابات مایوس کند اما مردم عزیز در همان ساعات اولیه آغاز انتخابات با حضور پر شور خود پای صندوق‌های رای، توطئه‌های آنان را نقش بر آب کردند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با دعوت از رای اولی‌ها برای حضور در پای صندوق‌های رای گفت: فردای این کشور به جوانان تعلق دارد و رای اولی‌ها از همین انتخابات باید در آینده ایران نقش آفرینی کنند.

مدیرعامل منطقه آزاد کیش: شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای هستیم

«سرهنگی» در کنار سایر کیشوندان حاضر در محل اخذ رای مسجد امام حسن مجتبی (ع)، رای خود را در صندوق انداخت.

۲۸ شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری آرای مردم در جزیره کیش را جمع آوری می‌کنند.

براساس اعلام نهایی ستاد انتخابات کشور سه نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری و ۲۱ نامزد انتخاباتی مجلس از این حوزه انتخابیه تایید صلاحیت شدند.

 
  •  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار