به منظور اطلاع رسانی موثر و فراگیر در خصوص ارائه خدمات دریایی به میهمانان نوروزی تعداد ۳۰ بنر پرتابلی در مبادی ورودی به جزیره کیش جانمایی و نصب شدند.
کد خبر: ۱۱۵۹۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶ 17 March 2024

به گزارش تابناک جزیره به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش، با نزدیک شدن به ایام نوروز سال ۱۴۰۳ و افزایش سفرهای دریایی به این منطقه، اقدامات نوروزی در حوزه اطلاع رسانی با محوریت میزبانی شایسته از مسافران نوروزی که مقصد گردشگری خود را کیش انتخاب می کنند در دستور کار قرار گرفته است.

بنابراین گزارش، راهنمای سفرهای نوروزی در حوزه های مختلف از قبیل “مسیریابی ورود و خروج خودروها به بنادر سه گانه، فروش بلیط، گیت نوبت دهی و پذیرش خوردوهای سنگین، مسافری، اسکله، ستاد اسکان نوروزی، ترمینال، ارائه خدمات رفاهی و مسافری، محل بارگیری خودرو به لندینگ کراف و… در مبادی ورودی به جزیره کیش جهت اگاهی بخشی به عموم مسافران نوروزی نصب و اطلاع رسانی شده است.

همچنین با توجه بر ضرورت اطلاع رسانی به موقع و موثر در راستای ارتقاء سطح کیفیت خدمات دریایی به گردشگران؛ تراکت های اطلاع رسانی ویژه نوروز با معرفی سامانه ارائه خدمات بندری، فروش بلیط شناور های خودروبر و مسافری به صورت بر خط و غیر حضوری به آدرس ticket.kishports.com  از کیش به بندر چارک در دسترس عموم مسافران قرار گرفته است.

لازم به ذکر است با هدف تسهیل و تسریع در ارائه خدمات بر خط و غیر حضوری به عموم مسافران نوروزی سال ۱۴۰۳، اینفوگرافی خرید خدمات بندری در بخش شناورهای خودروبر و مسافری طراحی و اطلاع رسانی شده است.

پایگاه اطلاع رسانی شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش به آدرس: kishports.com به عنوان سایت رسمی این شرکت اخبار روزانه در حوزه های مختلف بندری و فرودگاهی را به اطلاع عموم مسافران می رساند.

این گزارش در ادامه می افزاید: تلفن چهار رقمی ۴۴۸۸ با کد۰۷۶ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به عموم گردشگران نوروزی می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار