سایت العربیه، رسانه رسمی آل سعود نیز با انتشار خبر درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، اقدام به دروغ پردازی علیه نظام و شخص هاشمی کرده است.
کد خبر: ۳۵۸۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱ 10 January 2017

به گزارش تابناک : در حالی که مقامات تمامی کشورهای همسایه از جمله ۵ عضو شورای همکاری، درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفته اند، مقامات آل سعود همچنان سکوت کرده اند.

 

پس از درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، مقامات سعودی نه تنها تسلیت نگفتند، بلکه رسانه های این خاندان سلطنتی اقدام به خبرسازی علیه جمهوری اسلامی و شخص آیت الله هاشمی رفسنجانی کرده اند.

 

سایت العربیه، رسانه وابسته به آل سعود نیز با انتشار خبر درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، اقدام به دروغ پردازی علیه نظام و شخص هاشمی کرده است.

 

به نوشته روزنامه لبناني "الدیار"، کشورهای شورای همکاری با همدیگر درباره هاشمی رفسنجانی توافق و اجماع کردند و درگذشت وی را تسلیت گفتند ولی عربستان از این اجماع -که همواره سعودی به آن تأکید می کند- خارج شد.

 

در این رابطه هم "مجتهد" فعال عربستانی در توییتر مدعی شد: «"عبدالفتاح السیسی" رییس جمهوری مصر طی اقدامی، با مقامات ایرانی تماس گرفته است و درگذشت هاشمی را تسلیت گفت و ابراز تأسف کرد.»

 




منبع : جام

برچسب ها: تابناک ، استان ها ، هاشمی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار