سازمان بسیج رسانه استان تهران در پی برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ به پاس قدردانی از حماسه حضور ملت ایران بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۷۲۶۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳ 20 June 2021

سازمان بسیج رسانه استان تهران در پی برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ به پاس تشکر و قدردانی از حماسه حضور ملت ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
شکر و سپاس خداوند قادر متعال به پاس نعمت بی‌بدیل ولایت؛ وملت ولایتمدار؛ وفادار و با بصیرت، خالق حماسه های به یادماندنی، ملتی هوشمند و وظیفه شناس که در استثنایی‌ترین وضعیت بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، اعم از آثار روانی و عملی شرایط کرونایی که همه ی عرصه‌های سیاسی و اجتماعی را تحت تاثیر قرار داده و جنگ روانی بازیگران سلطه و استکبار و بخصوص گلایه مندی توده مردم از وضعیت اسفبار اقتصادی و تنگنای معیشت و تورم ناشی از تشدید فشار تحریم های ظالمانه و سوء مدیریت و بی تدبیری برخی از مدیران، با تصمیم هوشمندانه، تاریخی و حضور پرشور؛ حیرت انگیز؛ و عقلانی در صحنه و شعب اخذ رای؛ زیباترین فصل همبستگی و حماسه را به تصویر کشید و گوهر درخشان عزم و اراده ملی را در برابر جهانیان به نمایش گذاشت.

اکنون که انقلاب شکوهمند اسلامی با ورود به گام دوّم و مرحله خودسازی، جامعه پردازی و تمدّن سازی درپی فراهم آوردن زمینه تحقق حکومت مهدوی در جهان است و چشم آزادی خواهان جهان و مظلومان و ستمدیدگان به گام‌های استوار و حرکت‌های تعالی‌بخش ملت عزیز ایران اسلامی است و استکبار جهانی و ظالمان و ستمکاران با تمامی ابزار و امکانات خود در میدان گرفت تا با ا تاثیر گذاری بر افکار عمومی مانع این حرکت انسان ‌ساز و تحول آفرین شود.

مستکبران عالم و جبهه بدخواهان شما، پس از ناامیدی از همه تحریم‌های ظالمانه و طراحی پروژه نفوذ تمام قد و با حداکثر توان ماه‌ها بود در فضای رسانه‌ای برای بی رونق کردن حضور مردم در انتخابات تلاش می‌کردند چون از حضور شما می‌ترسیدند و الحمدلله که این ترس بر آنها سایه افکند.

هر چند که فشار، ناکارآمدی‌ها و تحریم‌ها ملت ایران خاطر کرده بود اما بی شک مشارکت حداکثری و انتخاب مطلوب شما در ۲۸ خرداد پایانی بر تحریم ها، ناکارآمدی‌ها و آغازی بر فصل جدید شکوفایی در گام دوم انقلاب اسلامی شده است.

خبرنگاران بسیجی و اصحاب رسانه استان تهران با درایت در این جنگ شناختی دشمنان، غبار فتنه را تشخیص دادند و با نورافکن‌های بصیرت و سواد رسانه به مقابله با آن پرداختند والحمدلله که ملت آگاه و فهیم ایران در بزنگاه تاریخی انقلاب روی دشمنان این ملت را به خاک مالید.

و به راستی حماسه حضور انتخابات ۱۴۰۰ اثبات شعار «ما ملت امام حسین(ع) هستیم» از کلام سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی بود که ریشه در عمق وجود و اعتقاد ملت ایران دارد.

سازمان بسیج رسانه استان تهران این پیروزی بزرگ و شیرین را به محضر مقام معظم رهبری، مردم شریف ایران اسلامی به همه دلسوزان کشور تبریک عرض نموده و توفیقات توام با سلامت وعزت روزافزون ملت ایران را در عبور عزتمندانه و با صلابت از پیچ تاریخی تمدن سازی ایران اسلامی بابهره گیری از توان جوانان مشتاق خدمت، تحت توجهات خاصه حضرت ولیعصر (عج) را از درگاه حضرت احدیت مسئلت می‌نماییم و از آحاد مردم غیور که با آرإ خود جان تازه‌ای به میهن مان بخشیدند و سایر کاندیداها که موجبات رقابت و انتخابات پرشور را فراهم ساختند قدردانی و تشکر می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار