رییس اتاق اصناف:
رییس اتاق اصناف تهران با بیان اینکه زمان فعالیت تالارهای پذیرایی تا قبل از ساعت ۲۱ اعلام شده‌است، گفت: در بیش از ۱۰ ماه گذشته ۶۰۰ تالار پذیرایی در تهران بدلیل شیوع کرونا تعطیل بوده و دچار ضرر و زیان شده‌است.
کد خبر: ۹۳۵۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۷ 27 January 2021

 

قاسم نوده فراهانی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با این حال با هر تالاری که شیوه نامه های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا را رعایت نکند برخورد جدی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: بارها مدیران این تالارها درخواست بازگشایی این مجموعه ها را داشتند که در روزهای گذشته ستاد مقابله با کرونا با بازگشایی آنها در صورت پذیرش با یک سوم ظرفیت موافقت کرد.

رییس اتاق اصناف تهران ادامه داد: بدلیل اجرای طرح تردد شبانه از مدیران تالارها درخواست داشتیم که زمان برنامه تالارها تا ساعت ۱۷ و نهایت تا قبل از ساعت ۲۱ تمام شود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه های تالارهای پذیرایی با رعایت پروتکل های بهداشتی تعیین شده در حال انجام است و در این زمینه نیز تاکنون مشکلی نداشته ایم.

رییس اتاق اصناف تهران یادآور شد: بازرسی‌های مستمر اتاق اصناف و اتحادیه‌ها نشان می‌دهد که تمام واحدهای صنفی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی مصمم هستند، به طوری که هم اکنون افراد بدون ماسک نمی‌توانند وارد واحدهای صنفی در سطح شهر تهران شوند.

به گفته وی، اتحادیه تالارهای پذیرایی و رستوران داران نظارت دقیقی از این واحدها انجام می دهند و تاکنون نیز مشکلی گزارش نشده است و از شهروندان می خواهیم در این زمینه با مدیران تالارهای پذیرایی همکاری لازم را داشته باشند.

نیمه نخست امسال نیز نایب رییس اتاق اصناف تهران خسارت ماهانه تالارهای پذیرایی را بین ۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان ارزیابی و اضافه کرده بود: واحدهای صنفی در طول ۶ ماه نخست امسال رقمی حدود ۵۰۰ میلیون تا ۲ میلیارد تومان ضرر کرده‌اند که شامل مواردی همچون اجاره، وسایل و تعهدات پرداخت شده به مردم می‌شود.

به گزارش ایرنا، چند روزی است که تالارهای پذیرایی در شهر تهران بازگشایی شده اند اما بدلیل اجرای طرح شبانه باید تا قبل از ساعت ۲۱ فعالیت این واحدها تعطیل شود که این فرایند مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار