رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: بنیاد برکت کشور اقدام به ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری طرح‌های محرومیت زدایی در مازندران خواهد کرد.
کد خبر: ۹۱۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴ 09 September 2015

به گزارش تابناک مازندران به نقل از تسنیم محمد مخبر صبح امروز در مراسم افتتاح طرح‌های بنیاد برکت مازندران با اشاره بر اینکه در بخش اقتصاد  و معیشت مردم با مشکل جدی روبرو هستیم، اظهار داشت: برای برون رفت از این مشکل باید توسعه اقتصادی توام با عدالت در چارچوب اقتصادی اجرایی شود.

وی تکیه بر توانمندی داخلی، امکانات، تجهیزات و نخبگان داخلی را یکی از مزایای تحقق اقتثصاد مقاومتی برشمرد و افزود: یکی از مهم‌ترین مشکلات در حوزه اقتصاد، مردمی نبودن اقتصاد است.

مخبر گفت: مهم‌ترین ویژگی اقتصاد مقاونی تکیه بر مردمی شدن اقتصاد و مردمی شدن اقتصاد و راه اندازی شرکت دانش بنیان در کشور است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: فعالیت‌های اقتصادی باید در ایجاد ثروت برای مردم دنبال شود و یکی از اصلی‌ترین فعالیت‌های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) محرومیت زدایی و توانمندسازی اقشار محروم جامعه است.

وی با بیان اینکه بیش از 14 نوع خدمات در جهت محرومیت زدایی توسط ستاد اجرایی صورت می‌گیرد, افزود: بیش از 70 درصد این فعالیت‌ها جزء اصلی ترین محور فعالیت‌های ستاد و حمایت مقام معظم رهبری اجرا می‌شود.

مخبر گفت: این خدمات شامل 215 طرح اقتصادی، دو هزار طرح زیربنایی، 730 مدرسه، 400 مسجد و خانه عالم و اجرای طرح سلامت الکترونیکی  و ارائه خدمات به هزار زوج نابارور است.

وی افزود: ساخت 10 بیمارستان در کشور در قالب هزار تخت  از فعالیت‌های مهم این ستاد در بحث پزشکی و بهداشتی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار