رگبار باران امشب و فردا در مازندران
کد خبر: ۱۱۶۸۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰ 22 May 2024

به گزارش تابناک مازندران ، بر اساس گزارش اداره هواشناسی مازندران وضعیت جوی و متوسط دمای مازندران تا هفته آینده به این شرح است: 

 

وضعیت جوی و متوسط دمای مازندران تا هفته آینده+ جداول  
وضعیت جوی و متوسط دمای مازندران تا هفته آینده+ جداول  

امروز (چهارشنبه) در برخی مناطق شمال‌غرب، غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، بخش‌هایی از مرکز و استان‌های ساحلی دریای خزر، در بعضی ساعت‌ها رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک، در نقاط مستعد بارش تگرگ و در برخی نقاط شرق و شمال‌شرق کشور رگبار پراکنده رخ می‌دهد. 

 

 

 رگبار باران امشب و فردا در مازندران

 کارشناس اداره کل هواشناسی مازندران گفت: آسمان استان امشب و فردا به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها با رگبار‌ باران همراه است. 

تاکامی افزود: با توجه به نوع بارندگی‌ها که بیشتر به صورت رگباری است مردم و مسافران از اسکان در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس نقشه های پیش یابی هواشناسی؛ با کاهش تدریجی ناپایداری روز پنجشنبه در استان، جمعه و شنبه در ساعات بعد از ظهر و شب در ارتفاعات رگبار باران و در مناطق ساحلی و جلگه ای رگبارهای پراکنده پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی مازندران شرایط جوی روز یکشنبه در استان را بارشهای پراکنده در نیمه غربی استان اعلام کردو گفت:از دوشنبه۶ خرداد تا پایان هفته جو استان نسبتا پایدار و دمای هوا روند افزایشی دارد.

چهارشنبه ، ٢ خرداد ۱۴۰۳.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار