رییس کمیته‌ فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال می‌گوید تیم ملی با تمام امکانات به امارات رفته بود و پاداش ملی پوشان در همین مسابقات پرداخت شده است.
کد خبر: ۳۲۴۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹ 06 November 2016
پریا شهریاری در جمع خبرنگاران در مورد موفقیت تیم‌ ‌ملی فوتبال ساحلی ایران در جام بین قاره‌ای امارات اظهار کرد: ابتدا این موفقیت را به مردم عزیز کشورم تبریک می‌گویم. تیم‌ ‌ملی فوتبال ساحلی با نمایش اقتدار خود توانست به جهان نشان دهد که قدرت بالایی دارد. مسابقات بین قاره‌ای از اعتبار بالایی برخوردار است و تیم‌های قدرتمندی در آن شرکت می‌کنند.

وی افزود: ایران در این مسابقات مقابل روسیه‌ای که بارها قهرمان جهان شده بود به برتری رسید و تیم‌های تاهیتی، آمریکا و مصر را شکست داد. خوشحالیم که باعث شادی دل مردم شدیم. همچنین حضور آقای تاج در امارات باعث دلگرمی ما شد.

رییس کمیته‌ فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال در مورد گلایه برخی از ملی‌پوشان از کمبود امکانات و عدم پرداخت پاداش، تصریح کرد: خوشبختانه ما از نظر امکانات هیچ مشکلی نداشتیم و فدراسیون فوتبال همه درخواست‌های ما را برآورده کرد. در مورد لباس‌های جیووا نیز باید بگویم فدراسیون با این برند قرارداد داشت. در مورد پاداش هم آقای تاج در مسابقات حضور داشت و بلافاصله بعد از هر برد پاداش را پرداخت می‌کرد. وزارت ورزش و جوانان هم همیشه برای مسابقات رسمی که مورد تایید شورای برون مرزی است پاداش در نظر گرفته است. حتما وزارت ورزش و جوانان برای این مسابقات نیز پاداش در نظر خواهد گرفت، اما پاداشی که آقای تاج در امارات به بازیکنان داد به اندازه ای بود که همه بازیکنان راضی شدند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار