فرماندار شهرستان نهاوند گفت: هیئت اقتصادی روسیه اردیبهشت‌ ماه به نهاوند سفر می‌کند.
کد خبر: ۲۰۸۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹ 09 April 2016

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: هیئت اقتصادی روسیه اردیبهشت‌ ماه به نهاوند سفر می‌کند.

به گزارش تسنیم، کریم حمیدوند در جلسه کمیته برنامه‌ریزی نهاوند در سالن شهدای فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: شهرداری گیان در مدتی که سراب تفریحی و توریستی گیان را در اختیار داشته است نسبت به تهیه طرح کلی جهت ساماندهی در این مکان اقدامی نکرده است.

وی گفت: ظرف مدت دو ماه به شهرداری گیان مهلت می‌دهم که طرح کلی این سراب را تهیه کند در غیر این صورت مانند سراب گاماسیاب اداره امور آن به بخش خصوصی واگذار می‌‌شود زیرا شهرداری با گران کردن ورودی این سراب به 10هزار تومان باعث نارضایتی مردم شده است.

فرماندار نهاوند افزود: سال گذشته به دستور استاندار و با اعتبارات خوبی که در اختیار شهرداری قرار گرفت برای ساماندهی سراب اقدامات خوبی انجام شد ولی طرحی کلی برای آن تهیه نشد و اگر شهرداری گیان که در حال حاضر متولی آن است کاری نکند اختیار اداره آن را به میراث فرهنگی و منابع طبیعی و یا بخش خصوصی واگذار می‌کنم.

حمیدوند گفت: با توجه به نام‌گذاری سال جدید با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل که از سوی رهبر معظم انقلاب برای امسال صورت گرفت برای ایجاد اشتغال پایدار هیئت اقتصادی از روسیه دوم اردیبهشت‌ماه به نهاوند سفر می‌کند تا زمینه تولید در این شهرستان فراهم شود.

فرماندار نهاوند اظهار داشت: در سفر اردیبهشت‌ماه هیئت روسی به شهرستان نهاوند که تعدادی از مسئولان و سرمایه‌گذاران این کشور به همراه آنها هستند ضمن نشست با تولیدکنندگان نهاوندی از تعدادی واحد تولیدی نیز بازدید می‌کنند.

وی عنوان کرد: این هیئت به دعوت سفیر ایران در روسیه و به‌منظور سرمایه‌گذاری و ایجاد روابط اقتصادی مناسب با تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران نهاوند به این شهرستان سفر می‌کنند و با مسئولان ارشد استانی در نهاوند جلسه برگزار می‌کنند.

حمیدوند یادآور شد: اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری همراه با حفظ منابع ملی و طبیعی و حتی افزایش آن است و اگر در برخی موارد واردات مقرون‌به‌صرفه تر از استفاده از منابع ما است باید از آن استفاده و نسبت به افزایش سطح توانمندی داخلی و محلی باید تلاش کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار