معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر خبر داد: در ایام دهه فجر ۴۰۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳۱ هزار میلیارد ریال افتتاح یا کلنگ زنی می شود.
کد خبر: ۱۱۵۲۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۰ 02 February 2024

در ایام دهه فجر ۴۰۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳۱ هزار میلیارد ریال افتتاح یا کلنگ زنی می شود

به گزارش تابناک همدان از ملایر: "سلمان اسماعیلی "فرماندار ملایر در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ایام الله دهه فجر ، با اشاره به فعالیت های عمرانی شهرستان اظهار داشت: حجم اعتبارات برای اجرای طرح های این شهرستان امسال همزمان با هفته دولت و دهه فجر، ۲۷۰ هزار میلیارد ریال بود که بیش از ۱۰ برابر سال گذشته است.

وی بیان کرد : امسال همزمان با دهه فجر ۳۷۴ طرح با اعتبار ۲۰ هزار میلیارد ریال افتتاح و ۲۶ طرح با اعتبار ۱۱۰ هزار میلیارد ریال عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر اعلام کرد: آغاز عملیات اجرایی ابر پروژه نهضت ملی مسکن ملایر یکی از بزرگترین طرح ها همزمان با دهه فجر است، که طی روزهای آینده عملیات اجرایی مگاپروژه نهضت ملی مسکن در شهر ملایر در قالب ۲ شهرک "ایمان و امید" با حضور مسئولان کشوری و استانی آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: طرح نهضت ملی مسکن شهر ملایر در زمینی به مساحت ۵۱۵ هکتار با اعتبار ۱۰۰ هزار میلیارد ریال در ایام دهه فجر آغاز می‌شود و از اوایل هفته پیامک واریز وجه اولیه برای متقاضیان از سوی بانک عامل ارسال خواهد شد.

اسماعیلی با اشاره به طرح های افتتاحی دهه فجر در ملایر عنوان کرد : با اجرایی شدن این پروژه ها ، برای سه هزار و ۲۱۵ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

نماینده عالی دولت در ملایر اظهار امیدواری کرد و گفت : دست دولت سیزدهم و دولتمردان در ملایر پُر است و اقدامات بسیار خوبی طی فعالیت دولت انجام شده و با تلاش مجموعه شهرستان و حمایت‌های دولت، فردای ملایر از امروز آن روشن‌تر خواهد بود.

وی با اشاره به شعار محوری برنامه‌های دهه فجر امسال "جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن" افزود : جشن اصلی ما حضور تاریخی و دشمن‌شکن مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن است که از همه مردم برای حضور در این یوم‌الله ۲۲ بهمن دعوت می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار