مهندس سید پرویز فتاح در بازدید از این بازارچه با اشاره به رویکرد کمیته امداد درتوانمندسازی و ایجاد اشتغال‌های خرد و خانگی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد گفت:امسال بیش از ۱۰۰ هزار نفر وام خود اشتغالی دریافت کرده اند و سالانه همین مقدار نفر از تحت حمایت امداد خارج می شوند.
کد خبر: ۱۹۲۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳ 05 March 2016
بازارچه خوداشتغالی تولیدات زنان سرپرست خانوار با حضور رئیس کمیته امداد در زیرگذر ولی عصر(عج) در راستای کمک به مجریان طرح های اشتغال و خودکفایی و بازاریابی و فروش محصولات تولیدی زنان سرپرست خانوار در هفته احسان و نیکوکاری افتتاح شد.

مهندس سید پرویز فتاح در بازدید از این بازارچه با اشاره به رویکرد کمیته امداد درتوانمندسازی و ایجاد اشتغال‌های خرد و خانگی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد گفت:امسال بیش از ۱۰۰ هزار نفر وام خود اشتغالی دریافت کرده اند و سالانه همین مقدار نفر از تحت حمایت امداد خارج می شوند که از این تعداد ۳۵ درصد مجریان طرح های اشتغال زنان سرپرست خانوار هستند که با دریافت وام های اشتغالزایی زمینه اشتغال آنان فراهم شده است.

وی  در ارتباط با راه اندازی بازارچه خوداشتغالی تولیدات زنان سرپرست خانوار گفت:شهرداری در جهت مسئولیت اجتماعی خود در این زمینه پیش قدم شده است و با در اختیار قرار دادن این غرفه ها به زنان سرپرست خانوار زمینه فروش محصولات آنان را ایجاد کرده که امید است در آینده نزدیک محل این غرفه ها دائمی و در سایر ایستگاه های مترو نیز راه اندازی شود.

شایان ذکر است این بازارچه به مناسبت فرارسیدن ماه پایانی سال با توجه به نیاز شهروندان برای خریدهای شب عید و با هدف کمک به  معیشت خانواده و توانمند سازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار در محل زیرگذر ولی عصر(عج) با بیش از ۶۰ غرفه از تولیدات خودکفایی زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد شامل مواد غذایی، پوشاک، وسایل تزیینی، صنایع دستی و ... با همکاری معاونت فرهنگی مترو  و شهرداری تهران تا ۲۱ اسفند ماه سال جاری از ساعت ۸ صبح تا۲۲  دایر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار