رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: ورزشکاران ملایری از ابتدای امسال تاکنون هفت مدال طلای جهانی و آسیایی در هفت رشته ورزشی کسب کردند و در عرصه ورزش این شهرستان افتخار آفریدند.
کد خبر: ۱۴۶۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵ 17 December 2015

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: ورزشکاران ملایری از ابتدای امسال تاکنون هفت مدال طلای جهانی و آسیایی در هفت رشته ورزشی کسب کردند و در عرصه ورزش این شهرستان افتخار آفریدند.

به گزارش ایرنا ؛ مهدی رضایی درگفت وگو با ایرنا افزود: قهرمانان ملایری در رشته های کشتی، رزمی، پاورلیفتیگ، وزنه برداری و باستانی موفق به کسب این افتخار شدند.

وی اظهار کرد: ورزشکاران ملایر امسال در 28 رشته ورزشی در مسابقات و لیگ های کشوری حاضر شدند و بیش از 208 مدال رنگارنگ را با غیرت و روحیه ورزشی کسب کردند.

وی ادامه داد: حضور قدرتمندانه ورزشکاران در رشته های تکواندو، رزمی، وزنه برداری، کاراته، اسکیت، کشتی، کونگ فو، کبدی، ووشو، کوهنورودی، ورزش های هوایی، پاورلیفتینگ، فوتسال، ورزش های همگانی، والیبال، هندبال، بوکس، دو و میدانی، قایقرانی، بدمینتون، موتای، باستانی، پرورش اندام، جانبازان و معلولان، رزم آوران و ددلیفت موجب شد تا شور و نشاط مضاعفی در بین علاقه مندان ورزش ایجاد شود.

رضایی بیان کرد: تاکنون ورزشکاران ملایری در قالب شش تیم در لیگ های برتر و لیگ دسته یک یا سه کشوری در رشته های هندبال، ووشو، فوتسال، کبدی و تکواندو حضور پیدا کردند.

وی برگزاری 20 جلسه کلاس آموزشی و ارتقا برای داوران، مربیان و مدیران باشگاه های خصوصی، اجرای 131 مورد برنامه فرهنگی چون یادواره شهدای ورزشکار، مسابقات قرآنی، همایش های سبک زندگی، همایش مبارزه با مواد مخدر و سرکشی از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی را از دیگر اقدامات امسال برشمرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر همچنین از حضور عباس زندی وزنه بردار جوان و توانمند ملایری در لیگ برتر خبر داد و گفت: این ورزشکار ملایری با درخشش در مسابقات کشوری به لیگ برتر کشور راه پیدا کرد و در دسته 77 کیلوگرم برای تیم نیروی زمینی روی سکو خواهد رفت.

رضایی حضور ابوالفضل کرمی و شبیر زهره وندی به مسابقات کشوری بوکس را از دیگر افتخارات ورزش ملایر عنوان و بیان کرد: این مسابقات از فردا 26 آذرماه تا دوم دیماه در استان مازندران برگزار می شود که جعفر روستایی به عنوان مربی تیم استان و احمد خرم به عنوان تنها داور استان این تیم را همراهی می کنند.

وی همچنین از برگزاری مسابقات تک پرس و ددلیفت جایزه بزرگ غرب کشور در ملایر خبر داد و گفت: این مسابقات به مناسبت یادبود پهلوان فرهاد شریعتی27 آذرماه در استادیوم تختی ملایر برگزار می شود.

وی اضافه کرد: این مسابقات روز جمعه هفته جاری با حضور استان های تهران، مرکزی، خوزستان، لرستان، کرمانشاه، اسلام و همدان با حضور قهرمانان برجسته کشوری برگزار خواهد شد.

شهرستان ملایر دارای بیش از 9 هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب 40 رشته ورزشی است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار