معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: برای امروز و فردا بارش‌هایی نسبتاً ضعیف در سطح استان انتظار می‌رود و روز‌های دوشنبه تا چهارشنبه موج بارشی تقویت‎ خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۶۳۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۰ 20 April 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، معصومه نوروزی اظهار کرد: در ساعات بعدازظهر و شب با عبور متناوب امواج از استان شاهد رشد ابر، وزش باد نسبتاً شدید موقتی و رگبار‌هایی گاهی همراه با رعد و برق در بخش‌هایی از استان خواهیم بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: برای امروز و روز یکشنبه بارش‌‎ها نسبتاً ضعیف خواهد بود، اما برای روز‌های دوشنبه تا چهارشنبه انتظار می‌رود که این موج قوی‌تر شود و بارش‌ها به صورت رگبار همراه با رعد و برق و وزش باد نسبتاً شدید موقتی در سطح استان ظاهر شود، احتمال رخداد تگرگ در مناطق مستعد استان وجود دارد، البته شرایط بارش‌های بهاری به این گونه بوده که ممکن است به صورت نقطه‌ای تقویت شوند.

نوروزی گفت: در این راستا هشدار هواشناسی زرد صادر شده که توصیه شده عشایر، دامداران، گردشگران، طبیعت گردان و مردم استان از صعود به ارتفاعات طی این مدت خودداری کنند و در هنگام رخداد بارش از حریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها فاصله بگیرند.

وی بیان کرد: طی روز‌های آینده نوسان قابل ملاحظه دمایی برای استان انتظار نمی‌رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار