یک تحقیق:
دانشمندان می‌گویند: ممکن است ۹ سال قبل از تشخیص رسمی بیماران، علائم زوال عقل را تشخیص دهند.
کد خبر: ۱۰۷۱۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴ 13 October 2022
 
 
دانشمندان می‌گویند: ممکن است ۹ سال قبل از تشخیص رسمی بیماران، علائم زوال عقل را تشخیص دهند.

به گزارش به گزارش تابناک همدان از شفقنا به نقل از گاردین، محققان دانشگاه کمبریج این مطالعه را در مورد آلزایمر و دمانس منتشر کرده‌اند. این یافته‌ها این احتمال را افزایش می‌دهد که در آینده، افراد در معرض خطر می‌توانند غربالگری شوند یا به شناسایی بیماران مناسب برای آزمایش‌های بالینی برای درمان‌های جدید کمک کنند.

«دکتر ریچارد اوکلی» معاون مدیر تحقیقات در انجمن آلزایمر، گفت: یافته‌های «مهم» نشان می‌دهد «مشکلات حافظه و تفکر برای برخی از افرادی که به بیماری آلزایمر مبتلا می‌شوند، می‌تواند تا ۹ سال قبل از تشخیص شروع شود».

وی افزود: «این امکان برنامه‌های غربالگری را در آینده برای کمک به شناسایی افراد در معرض خطر و کسانی که ممکن است از مداخلات سود ببرند، و شناسایی افراد مناسب برای آزمایش‌های بالینی برای درمان‌های جدید زوال عقل، که هر دو به شدت مورد نیاز هستند، باز می‌کند.»

در حال حاضر درمان های موثر بسیار کمی برای زوال عقل وجود دارد. کارشناسان می گویند که این موضوع تا حدودی به این دلیل است که این بیماری اغلب تنها زمانی که علائم ظاهر می شوند تشخیص داده می شود، در حالی که مشکل زمینه ای ممکن است سال ها یا حتی دهه ها قبل از آن شروع شده باشد.

خبر اصلی را در گاردین ببینید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار