ری-تولیت آستان مقدس حرم عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: اولویت کاری ام در آستان مقدس تلاش برای تحقق مسائل مورد تاکید رهبر معظم انقلاب خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۳۷۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷ 03 April 2022

به گزارش تابناک تهران، حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: برای تمام آن محورهایی که رهبر عزیز در حکم شان آورده اند، انشاءالله برنامه ریزی خواهم کرد که متناسب با شرایط آستان مقدس بتوانیم همه را محقق کنیم.

حجت الاسلام قاضی عسکر امروز چهاردهم فروردین ماه در آیینی با حضور رییس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی به طور رسمی تولیت آستان مقدس مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) را بر عهده گرفت.

وی یادآورشد: طبیعی است چون به تازگی مشغول به کار شده ام، باید ابتدا یک نگاه جامع به امکانات و کارهایی که در گذشته انجام شده داشته باشم و برای آینده برنامه ریزی کنیم.

حجت الاسلام قاضی عسکر اظهارداشت: روش مدیریتی ام در گذشته این بوده و اکنون نیز همین روش ادامه خواهد داشت که هیچ گونه حجاب و مانعی با مردم ندارم، همیشه و در همه مسئولیت هایم بین مردم بوده ام.

تولیت آستان مقدس حرم عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: در این حرم نیز بدون شک همان شیوه مدیریتی را ادامه خواهم داد و حرف و سخن شهروندان ری را خواهم شنید تا انشاءالله رضایت خداوند را دنبال کنیم.

در حکم رهبر معظم انقلاب برای انتصاب حجت الاسلام قاضی عسکر، معظم الله تاکید کرده اند که ادامه‌ آبادانی آن حریم مطهر و رعایت آسایش زائران و گسترش فضای معنوی و معرفتی در آن، و حفظ حقوق مردم عزیز شهر ری، و ارائه‌ی خدمت به محرومان و مستحقان، عمده‌ی انتظارات اینجانب است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار