عملیات اجرایی کتابخانه عمومی روستای اشترمل شهرستان تویسرکان با همکاری بانک پاسارگاد آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۲۵۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۳ 27 January 2022
عملیات اجرایی کتابخانه عمومی روستای اشترمل شهرستان تویسرکان با همکاری بانک پاسارگاد آغاز شد.

به گزارش تابناک همدان، عملیات اجرایی احداث کتابخانه عمومی روستای اشترمل با مشارکت بانک پاسارگاد با حضور محمدمهدی مفتح، نماینده مردم شهرستان تویسرکان در مجلس شورای اسلامی؛ حسین افشاری، سرپرست فرمانداری شهرستان تویسرکان؛ عاطفه زارعی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان؛ اسماعیل دوستی، عضو هیأت عامل و معاون بانک پاسارگاد؛ اعضای شورای اسلامی و مردم روستای اشترمل آغاز شد. 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با بیان اینکه در کتابخانه‌های عمومی آموزش مادالعمر جریان دارد اظهار کرد: کتابخانه‌های عمومی در شهر‌ها و روستا‌ها تنها محلی برای امانت کتاب نیست، بلکه پایگاهی اجتماعی برای همه اقشار و سنین است.

عاطفه زارعی با اشاره به اینکه اشترمل یکی از روستا‌های هنرمند استان همدان است افزود: کتابخوانی به غنای اقتصادی و اجتماعی این منطقه کمک خواهد کرد و بسیاری از افرادی که دنبال کسب و کار و توسعه هستند، از کتابدار منطقه منابع اطلاعاتی لازم را از طرق مختلف می‌توانند دریافت و استفاده کنند. 

وی تصریح کرد: کتابخانه عمومی روستای اشترمل نهمین کتابخانه‌ای است که توسط بانک پاسارگاد در استان همدان احداث می‌شود و کتابخانه‌ای استاندارد است که همه بخش‌های لازم را داراست.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با اشاره به اینکه امید است که بیش از ۵۰ درصد مردم روستا به عضویت این کتابخانه درآیند تصریح کرد: کتابخانه پس از مسجد مهمترین پایگاه اجتماعی است. 

منبع: روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار