معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با تاکید بر نقش مهم اتاق اصناف بر کنترل بازار اعلام کرد: اتاق اصناف باید بر قیمت کالاهای اساسی مردم نیاز مردم نظارت کامل داشته باشد.
کد خبر: ۱۰۰۴۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶ 27 October 2021

به گزارش «تابناک تهران»، حشمت اله عسگری در دیدار با رئیس و اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف تهران بخش مهمی از تنظیم بازار را نشانگر عملکرد اتاق اصناف دانست و گفت: ضرورت دارد اتاق نظارت بیشتری بر اتحادیه ها اعمال و با رصد و بازرسی مستمر از تخلفات برخی از اتحادیه ها به ویژه اتحادیه هایی که با کالاهای اساسی مرتبط هستند جلوگیری کند.

وی با اشاره به نقش مهم اصناف در تحولات اقتصادی و اجتماعی کشور تاکید کرد: ایجاد واحد مطالعات و پایش در اتاق اصناف جهت تحلیل دقیق و روزانه موضوعات مهمی همچون تحولات اقتصادی، تاثیر سیاست های دولت بر اصناف، نقش اصناف در کنترل و مهار تورم ضروری است تا بتواند مسائل مهم اقتصادی را با پیش بینی درستی رصد کند.

معاون استاندار تهران با تاکید بر لزوم تشویق و تقدیر از واحدهای صنفی برتر در سطح استان گفت: اتاق اصناف با طراحی و پیشنهاد الگو و مدلی که در کارگروه تنظیم بازار استان به تصویب می رسد نسبت به این موضوع اقدام و هرساله در روز ملی اصناف از واحدهای صنفی و فروشگاهای برتر تقدیر و گواهینامه معتبر اعطا کند.

وی با اشاره به نقش اصناف در انجام مسوولیت های عمومی و اجتماعی نظیر انتخابات، بحران های طبیعی مانند سیل ، زلزله و سایر مسائل مهم کشور از حمایت همه جانبه اصناف تقدیر و تشکر کرد.

در این جلسه همچنین در مورد تعیین تکلیف حکم دیوان عدالت اداری در خصوص اعضایی که چهار دوره متوالی در اتاق اصناف عضویت داشتند بحث و تبادل نظر و تصمیماتی اتخاد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار