در حالی که قرار بود سد فینسک برای انتقال آب مازندران به استان سمنان ساخته شود در روزهای اخیر دچار تزلزل شده است. در پی انتشار نامه معاون وزیر نیرو مبنی بر ملغی شدن اعتبار سد فینسک و درز این نامه به رسانه‌ها، نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه آن را تکذیب و اعلام کرد این اعتبار همچنان برقرار است.
کد خبر: ۹۸۹۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳ 30 August 2021

به گزارش تابناک مازندران از روزنامه همشهری ،عباس گلرو، نماینده شهرهای سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس در هفته گذشته در اینستاگرام خود با انتشار نامه‌ای خبر از اختصاص اعتبار ۲۰۰میلیارد ریال برای احداث سد فینسک داد. در این نامه به یکی از آخرین مصوبات دولت پیشین در مورد «دستور اختصاص 20میلیارد تومان از محل حساب خزانه برای احداث سد فینسک» استناد شده بود. اما معاون حقوقی و مجلس وزارت نیرو، چند روز پیش در نامه‌ای دیگر این تخصیص را «کان‌لم‌یکن» تلقی کرد.

درحالی‌که مخالفان احداث سد فینسک از ملغی شدن چنین مصوبه‌ای خوشحال بودند، عباس گلرو، نماینده سمنان ملغی شدن اعتبار 20میلیارد تومانی را بی‌اساس اعلام کرد و گفت: «این اعتبار، تخصیص‌ یافته، به‌حساب آب منطقه‌ای واریز شده و در حال هزینه شدن است؛ بنابراین پرسش این است که جلوی چه چیزی گرفته شده و چه چیزی کان‌لم‌یکن تلقی شده است؟

اگر مخاطب نامه انجم‌شعاع(معاون حقوقی و مجلس وزارت نیرو) من هستم، اعلام می‌کنم که چنین نامه‌ای به‌دست من نرسیده است و البته جای شگفتی است که نامه‌ای که مخاطب آن من بوده‌ام و به دستم نرسیده، در کانال شخصی نمایندگان شمال کشور منتشر می‌شود؛ این موضوع قابل پیگیری است.»



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار