اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی مازندران از کسب سه کرسی در کمیسیون‌های تخصصی اتاق بازرگانی ایران خبر داد.
کد خبر: ۹۸۲۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱ 21 September 2015
به گزارش تابناک مازندران عبدالله مهاجر در گفتگو با خبرنگار بابیان اینکه، اتاق بازرگانی ایرانی به‌عنوان پارلمان بخش خصوصی کشور ۱۹ کمیسیون تخصصی دارد که تمام بحث‌های تخصصی و کارشناسی مرتبط به حوزه اقتصاد و بازرگانی در این کمیسیون‌ها انجام می‌شود، گفت: اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی مازندران در انتخابات روز گذشته موفق به کسب سه کرسی در کمیسیون‌های تخصصی اتاق ایران شدند.
وی بابیان اینکه ۱۵ عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی مازندران در حوزه‌های مرتبط و تخصصی دارای توانمندی و ظرفیت‌های خوبی هستند، بیان داشت: در انتخابات کمیسیون‌های تخصصی اتاق بازرگانی ایران برای کسب پنج کرسی گزینه داشیم و درنهایت موفق به کسب سه کرسی شدیم.
مهاجر گفت: کمیسیون‌های گردشگری، اقتصاد ورزش و اقتصاد هنر، کشاورزی و صنایع غذایی، مدیریت واردات، سرمایه‌گذاری خارجی و بازار پول و سرمایه از گروه‌هایی بودند که تلاش داشتیم در سه کمیسیون اول ریاست و در بقیه نایب‌رئیسی را کسب کنیم.
رئیس اتاق بازرگانی مازندران یادآور شد: با اکثریت آرا در انتخابات کمیسیون‌های تخصصی اتاق ایران، احمد اصغری به‌عنوان رئیس کمیسیون تخصصی گردشگری، اقتصاد ورزش و اقتصاد هنر، سید محمد جعفری به‌عنوان رئیس کمیسیون تخصصی مدیریت واردات و مجید فانی به‌عنوان نایب‌رئیس اول کمیسیون تخصصی سرمایه‌گذاری خارجی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی انتخاب شدند.
وی یادآور شد: فعالیت این کمیسیون‌های تخصصی چهارساله و تا پایان دوره هشتم اتاق بازرگانی ایران خواهد بود.
مهاجر با اشاره به تشکیل پنج کمیسیون در اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی مازندران تصریح کرد: امیدواریم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های توسعه و پتانسیل‌های موجود در حوزه‌های مختلف استان در حوزه رونق اقتصادی و سرمایه‌گذاری گام مفید برداریم.



منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار