فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف هشت دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۷۱۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵ 17 June 2021
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف هشت دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، محمدباقر سلگی اظهار کرد: ماموران یگان پلیس آگاهی شهرستان ملایر با اشراف اطلاعاتی دقیق و هوشمندانه از فعالیت تعدادی ماینر قاچاق در یکی از روستا‌های این شهرستان با خبر شدند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی به محل اعزام و در بازرسی از این مکان، مجموعاً تعداد هشت دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق که در حال استفاده بودند را کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با تقدیر از همکاری مجدانه دستگاه قضائی و اداره برق با پلیس ملایر در شناسایی و برخورد موثر با این طیف افراد سودجو، گفت: با برآورد کارشناسان ارزش دستگاه‌های کشف شده، یک میلیارد ریال اعلام شده است.

وی در ادامه از انهدام باند سارقان منزل و کشف ۲۰ فقره سرقت به ارزش ۳۰ میلیارد ریال توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد و گفت: سارقان به وسیله یک دستگاه خودروی سواری تغییر پلاک داده شده از یکی از استان‌های همجوار در ساعتی خاص به ملایر آمده و اقدام سرقت منازل خالی از سکنه کرده و بلافاصله شهرستان را ترک و اقدام به فروش اموال مسروقه می‌کردند.

سلگی افزود: با هماهنگی دستگاه قضائی و بکارگیری شگرد‌های پلیسی محل اختفاء سردسته این باند سرقت که فردی سابقه‌دار بود در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و نامبرده در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار