کد خبر: ۹۶۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱ 18 September 2015
گروه ورزشي: حمید جاسمیان می‌گوید پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد اما با مدیریت و مربی فعلی به هیچ جا نخواهد رسید.

پرسپولیس با مدیریت و مربی فعلی به جایی نمی‌رسد

کاپیتان سابق پرسپولیس درباره بازی پرسپولیس و سایپا اظهار کرد: برنامه‌های پرسپولیس از شالوده خراب است. کسانی را در راس باشگاه پرسپولیس گذاشته‌اند که سال‌ها در پرسپولیس بوده‌اند و چند بار رفته‌اند و بازگشته‌اند و نتیجه‌ای هم نگرفته‌اند. این کارشناس فوتبال افزود:‌ درد از تیم نیست، درد از برنامه‌ریزی‌های غلطی است که در باشگاه پرسپولیس وجود دارد. مثلا بیست سال است که یک شخص به عنوان سرپرست در باشگاه پرسپولیس سرپرستی می‌کند. مگر غیر از او دیگر گزینه‌ای نیست؟ دادکان، مایلی کهن، فریدون معینی،‌ هاشمیان، مهدوی‌کیا، علی کریمی و دیگران را نداریم؟ چرا از این افراد در باشگاه پرسپولیس استفاده نمی‌شود؟ غیر از کریم باقری که حضورش خوب است چه کسانی در این باشگاه هستند؟

وی افزود: پرسپولیس به علت مدیریت غلط به این روز افتاده است. چرا باید تیمی به این خوبی با نیروی جوان از سایپا شکست بخورد؟ پرسپولیس که این همه طرفدار دارد نباید چنین نتایجی بگیرد. البته بازی اخیر پایاپای بود و سایپا توانست در حد پرسپولیس خوب بازی کند ولی از پرسپولیس توقع بازی بسیار بهتری می‌رود. جاسمیان ادامه داد: متاسفانه کسانی در مدیریت باشگاه پرسپولیس می‌آیند که بارها امتحان خود را پس داده‌اند.

وی درباره این موضوع که برانکو گفته بود بازیکنانی که در تیم ملی هم بازی می‌کنند در این بازی خسته بودند گفت: این حرف‌ها بهانه است مگر دیگر باشگاه‌ها بازیکن تیم ملی نداشتند؟ کاپیتان سال‌های دور پرسپولیس در پاسخ به این که عملکرد بازیکنان جوان این تیم را چطور ارزیابی می‌کند، تشریح کرد: بازیکنان تیم بسیار خوب هستند اما این تیم از مدیریت لطمه می‌خورد. این کارشناس فوتبال درباره آینده باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: با این مدیریت و مربی کنونی پرسپولیس به هیچ جا نخواهد رسید. باید برای تیم پرسپولیس سرمربی‌ای می‌آورند که از قبل کارنامه‌اش مشخص بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار