کد خبر: ۱۱۶۶۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۶ 11 May 2024

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان ازلنگرود جلسه قرارگاه فرهنگ عفاف و حجاب شهرستان لنگرود با حضور اعضای قرارگاه از جمله حجج الا سلام آقایان نقوی و بهرامی امامان جمعه لنگرود واطاقور در سالن اجتماعات فرمانداری برگزارگردید.
محمدرضا جلالی فرماندار شهرستان لنگرود در این جلسه ضمن تاکید به مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان در خصوص ایفای مسئولیت خود نسبت به تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب افزود: با انسجام لازم و انجام تکالیف شرعی وقانونی در حیطه کاری و گسترش تذکر لسانی و نظارت همگانی در جامعه، فرهنگ عفاف و حجاب را تعمیق ببخشیم.
جلالی فرماندار لنگرود مهمترین موضوع در ریشه یابی انحرافات اجتماعی و آسیب های اجتماعی در جامعه را تحقیر شدگی در مقابل غرب که بی هویتی ایجاد می کند دانست و افزود: استکبار با سرمایه گذاری های عظیم و بهره گیری از امکانات مدرن وپیشرفته و فناوری فوق مدرنی که در اختیار دارد، آرمان ها وایده آل های فرهنکی خود را به نمایش گذاشته و بدنبال مسخ ارزش های ملی واسلامی جوامع و در نتیجه مسخ هویت دینی و اسلامی است و لذا ماباید چهره واقعی غرب را ونه آن چهره ای که چهره ی هالیودی است را به مردم، با زبان گویا، معرفی کنیم، چرا که خوش بینی به تمدن غرب خطرناک ترین چیزی است که در جامعه ما موج می زند.
محمدرضا جلالی ضمن تشکر وحمایت همه جانبه از اجرای طرح نو توسط عزیزان فراجا افزود: از راهکارهای مقابله با برهنگی و بی حیایی، برگزاری نشست ها و گفتمان های تبینی است.
فرماندار لنگرود در این خصوص بیان داشت : با برگزاری نشست ها و گفتمان های مختلف و بررسی مسائل و ارایه راهکارهای متناسب، باید نسبت به تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب ساعی بوده تا انشالله شاهد ترویج زیست عفیفانه در جامعه باشیم که این امر نیازمند هم‌افزایی و اجرای تکالیف مرتبط با آحاد و فرد، فرد جامعه است.
جلالی ابراز امیدواری کرد: با استفاده از شیوه های منطبق با فرهنگ اصیل ایرانی و باورهای ارزشمند انقلابی واسلامی، ساماندهی این امر میسر گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار