با توجه به اینکه بندر فریدونکنار با دو بندر امیرآباد و نوشهر که از قابلیت منطقه ویژه اقتصادی بهرمندند در حال رقابت است عملکرد این بندر را مناسب ارزیابی کرد.
کد خبر: ۹۶۵۴۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵ 20 May 2021

اصل بدهی سازمان بنادر به شهرداری زیر ۲۰ میلیارد تومان است/۳۸ کشتی دوماهه اول سال ۱۴۰۰ در بندر فریدونکنار پهلو گرفت

به گزارش تابناک مازندران، محمد مهدی نصیری کناری فرماندار فریدونکنار با بیان اینکه اصل بدهی سازمان بنادر به شهرداری زیر ۲۰ میلیارد تومان است ؛ گفت : با رایزنی ‌های صورت گرفته بودجه پروژه میدان بندرگاهی افزایش یافت و فقط شهرداری باید زمین‌ محل پروژه را در اختیار سازمان بنادر و دریانوردی قرار دهد.

پهلو گرفتن ۲۸ کشتی در بندر فریدونکنار
 

محمد مهدی نصیری کناری با عنوان اینکه آورده بندر خیلی بیشتر از بدهی آن به شهر است بیان کرد : میدان بندرگاهی ،ساختمان مراقبت دریایی ، دراختیار قرادادن زمین برای احداث جاده ساحلی پروژه‌های سازمان بنادر در فریدونکنار است.

وی احداث جاده راه سبز ساحلی را مساعدت اداره کل بنادر و دریانوردی دانست و گفت : در سه استان شمالی فریدونکنار اولین شهری است که پروژه جاده راه سبز ساحلی را با مساعدت سازمان بنادر در حال انجام دارد.

نصیری کناری با اشاره به پهلوگیری ۳۸ کشتی در دوماهه اول سال ۱۴۰۰ افزود : با توجه به اینکه بندر فریدونکنار با دو بندر امیرآباد و نوشهر که از قابلیت منطقه ویژه اقتصادی بهرمندند در حال رقابت است عملکرد این بندر را مناسب ارزیابی کرد.

گزارش مرتضی علیزاده خبرنگار تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار