مراسم تودیع و معارفه فرماندار محمودآباد با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶ 17 September 2015
به گزارش تابناک مازندران در این مراسم که درسالن غدیر اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی محمودآباد با حضور مسئولان استانی و شهرستان برگزار شد و از زحمات سیف‌الله فرزانه فرماندار سابق تقدیر و یحیی یوسف پور به‌عنوان فرماندار جدید معرفی شد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در این جلسه، انقلاب را حاصل خون شهدا دانست و اظهار داشت: شهدا ارزش‌های بی‌بدیلی برای ما رقم زدند و تاریخ هر چه از این عزیزان بنویسد نمی‌توانیم شکر زحمات وجانفشانیهای آنان را بجا آوریم.
علیرضا یونسی با اشاره به حضور چشمگیر مردم در این مراسم، جو وفضای حاکم بر جلسه را نشان تعهد عاشقانه ایشان به مردم و انقلاب ذکر کرد و با اشاره به گذرا بودن دوره خدمت اظهار داشت: همه ما در این دنیا فرصت کمی برای خدمتگزاری به مردم به دست می‌آوریم و باید به‌گونه‌ای زندگی کنیم که بعد از مرگ هم بمانیم و ماندگاری ابدی داشته باشیم.
معاون سیاسی امنیتی مازندران انتخابات را دلیل اصلی برپایی این جلسه بیان داشت و با اشاره به قانون انتخابات اعلام کرد: یکی ازاساسی ترین دلایل این جلسه انجام به وظایف قانونی خود در چارچوب انتخابات آینده است.
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در تشریح سیاست‌های دولت اظهار داشت: دولت قول داده همواره در چارچوب قانون عمل کند و انسان‌های پاک‌دل وپاکدست را سرکار بیاورد و قول داد چرخ مردم همراه با چرخ سانتریفیوژ بچرخد.
یونسی با اشاره به وعده دولت در سیاست خارجی گفت: دولت تعامل را به‌جای تقابل برگزیند، درشت‌گویی را کنار گذاشت، جلوی تورم لجام‌گسیخته را گرفت و شکوفایی اقتصادی را ایجاد کرد.
وی تصریح کرد: باروی کار آمدن دولت جدید و قول‌های دکتر روحانی به‌تدریج فضای کشور وامید مردم به‌سرعت در حال افزایش است و مردم ما نسبت به آینده بسیار خوش‌بین هستند و نگاه مجامع بین‌المللی به ایران عوض شد.

تغییر نګاه جهان به ایران

یونسی تغییر نگاه جهان به ایران را حاصل سیاست‌های تعاملی دولت دانست و با اشاره به وقایع تاریخی اظهار داشت: بعد از جنگ دوم جهانی، تمام قدرت‌های دنیا مقابل یک کشور روی میز مذاکره نشستند و امروز در همه مجامع بین‌المللی الگوی مبارزه در مذاکره انتخاب شد و الگوی اقتدارگرایانه و شرافتمندانه مرهون هدایت‌های رهبری و سیاست روشن دولت تدبیر وامید است.
یونسی در ادامه به فرماندار جدید و مدیران تذکر داد که تکریم مردم را اولویت خود قرار دهند، راست‌گویی، صداقت و شفافیت در گفتار و کردار داشته باشند.
سیف اله فرزانه فرماندار سابق محمودآباد نیز بابیان عملکرد ۱۷ ماه فعالیت خود در فرمانداری محمودآباد به تشریح اقدامات خودپرداخت و تشکیل انجمن نخبگان و کارگروه را یکی از اقدامات خود ذکر و اظهار داشت: از درون کارگروه‌های تشکیل‌شده که به‌عنوان مشاوران امین فرماندار و مسئولان بودند، نتایج خوبی به دست آمد.
فرزانه مشارکت مردمی را یکی از ظرفیت‌های محمودآباد بیان داشت و افزود: ظرفیت بخش خصوصی و اعتبارات دولتی از دیگر ظرفیت‌های محمودآباد است.
وی تأکید کرد: نباید به اعتبارات دولتی دل‌خوش باشیم زیرا باعث ناامیدی مردم خواهد شد.

احداث دو نیروگاه در محمودآباد

وی به برخی از پروژه‌ها مثل مصلا، بیمارستان، گلزار شهدا و راه‌های روستایی که با کمک بخش خصوصی ساخته شد اشاره کرد و گفت: احداث دو نیروگاه گازی ۲۵ مگاواتی، ۱۲۵ راه دسترسی به دریا که درهیج جای شمال مانند آن وجود ندارد، کمپ نفت، فرودگاه بیشه کلاً، ۷۰ آب‌بندان، عرصه‌های جنگلی، ۱۸ هزار هکتار زمینهای حاصل خیز کشاورزی از پتانسیل‌های شهرستان اعلام داشت.
فرزانه تأکید کرد: کسی مرا کنار نگذاشت بنا به قانون انتخابات کنار خواهم رفت و خودم اصرار داشتم این اتفاق زودتر بیفتد تا شائبه‌ای پیش نیاید.
فرزانه کنارگذرهای غربی وشرقی، سد لاستیکی سرخ‌رود، آب شرب سرخ‌رود، کمربندی سرخ‌رود، تکمیل مجتمع دابوی شمالی، تکمیل آب‌رسانی شهر محمودآباد، تکمیل پست ۲۳۰ ولت گلیرد، واگذاری اراضی ۱۳ هکتاری نفت را از مشکلات شهر عنوان کرد.
در پایان این مراسم از دوران تصدی فرمانداری فرزانه تقدیر وحکم فرمانداری یحیی یوسف پور به ایشان ابلاغ شد.
یحیی یوسف پور اهل روستای آهنگرکلای دابودشت است که سابقه کار در فرمانداری بندر انزلی را دارد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار