نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر هیئت دولت به استان مازندران گفت: ایجاد منطقه آزاد تجاری در نوشهر نخستین اولویت خواسته‌های ما در این سفر است.
کد خبر: ۹۵۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷ 16 September 2015
به گزارش تابناک مازندران ، قاسم احمدی‌لاشکی بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با تأکید بر برنامه‌ریزی جهت ارائه پروژه‌های مورد نیاز منطقه از سوی مدیران، اظهار کرد: وجود بندر نوشهر با سابقه 90‌ ساله و حضور میلیون‌ها گردشگر به این منطقه به‌خوبی نشان‌دهنده این بوده که ایجاد منطقه آزاد تجاری خواسته به‌حق مردم است و در صورت اعلام در بنادر دیگر موجب ناخرسندی مردم غرب مازندران می‌شود.
وی با اعلام اینکه سال 94 سخت‌ترین سال اقتصادی کشور است، افزود: دستگا‌های اجرایی برای برون‌رفت از این معضل باید با برنامه‌ریزی دقیق در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی مورد تأکید مقام معظم رهبری و حمایت از آنچه که دولت اعمال می‌کند فضا را به‌شکلی درآورند که شاهد گشایش امور در آینده‌ای نزدیک باشیم.
نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در صورت اهتمام مدیران دستگاه‌های اداری و اجرایی برای بهبود وضعیت کنونی می‌توان امید داشت که طرح برجام به فرجام خوبی برسد و نتایج اقتصادی خوب و در خور شأن مردم همیشه در صحنه را شاهد باشیم.
وی حضور مدیر‌عامل آب و فاضلاب کشور در حوزه انتخابیه را منشأ خدمات مثبت در حوزه آبرسانی به این منطقه عنوان کرد و افزود: مشکل آب شهر هچیرود با اختصاص بودجه‌ای برای حفر چاه در منطقه عباس‌کلا در هفته دولت امسال به بهره‌برداری رسید و انتزاع ادارات آب و فاضلاب شهرستان‌های نوشهر و چالوس از یکدیگر از جمله اقدامات خوبی بود که در حوزه آبرسانی شاهد هستیم.
احمدی انتقال آب شرب از دیوچشمه به پول را از جمله موفقیت‌های طرح رفع مشکل آب آشامیدنی روستاییان نامید و تصریح کرد: انتقال آب رودخانه‌های دلیر و ناتر به منطقه چالوس با اعتبار 230‌ میلیارد تومان که مصوبه نخست آن اعلام شد و جذب اعتبار برای آب هچیرود نیز از جمله شاهکارهایی بود که به‌لطف دولت محقق شد.
نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی پایان گازرسانی به شهرستان کلاردشت را از موفقیت‌های منطقه در بخش انرژی خواند و گفت: گازرسانی به شهر مرزن‌آباد در هفته بسیج امسال و کلنگ زنی 16‌ روستای بخش مرزن‌آباد، کلنگ‌زنی گازرسانی به شهر کجور و تمهید مقدمات کلنگ‌زنی گازرسانی به شهر پول از اثرات مثبت سفر مدیر گازرسانی کشور و مدیر‌عامل گاز استان مازندران به شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت بود.
وی در پایان افزود: همه ما باید تلاش کرده و پروژه‌هایی را در منطقه دنبال کنیم که هم قابلیت اجرا داشته و هم نتیجه آن برای مردم مشخص باشد و در این راستا افزایش تعداد پروژه‌هایی که نیمه‌کاره باقی می‌ماند و یا اجرایی نمی‌شود، هیچ سوی ندارد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار