مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران از رشد 213 درصدی واردات آهن‌آلات به منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر طی پنج ماهه اول سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴ 16 September 2015
به گزارش تابناک مازندران به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران، منوچهر تاتینا در جمع مسئولان و کارشناسان اداره‌کل بنادر و دریانوردی مازندران، گفت: در مجموع واردات کالای غیرنفتی به بندر نوشهر در این مدت از رشد 48 درصدی برخوردار بوده است.

وی با بیان اینکه در بخش واردات غلات نیز شاهد رشد 27 درصدی بوده ایم، خاطرنشان کرد: ساخت و بهره‌‌برداری از انبارهای جدید سرپوشیده و همچنین رایزنی‌های انجام‌شده با صاحبان کالا و تأمین تسهیلات و امکانات مورد نیاز آنان از عمده‌ترین دلایل افزایش ورود کالا به بندر نوشهر است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران کمبود کامیون به‌دلیل نبود پایانه حمل و نقل در منطقه و رسوب برخی از کالاها در بندر نوشهر را از مهم‌ترین چالش‌های فرا روی بندر برشمرد و بر ضرورت هم‌فکری و تعامل با دستگاه‌های ذیربط برای کاهش این مشکلات تأکید کرد.
این مسئول از رشد 213 درصدی واردات آهن‌آلات به منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر طی پنج ماهه اول سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار