کد خبر: ۹۳۹۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۴ 08 February 2021

مهر، سیدحمید هاشمی گفت: عملیات اجرایی فیبرنوری (شهر هوشمند) از مهمترین طرح‌های حوزه خدماتی شهرداری آمل برای شهروندان هست که در راستای دسترسی آسان‌تر و بهره مند شدن شهروندان به خدمات ویژه حوزه ارتباطی و فناوری است.

وی افزود: طرح (شهر هوشمند) اکنون فقط در برخی مراکز استان‌ها اجرا شده و شهر آمل نیز نخستین شهر غیرمرکز استان است که با سرمایه گذاری ۲۵۰ میلیارد ریالی شرکت و شهرداری آمل به صورت مشترک اجرایی خواهد شد.

هاشمی اضافه کرد: طول شبکه اجرای فیبرنوری حدود ۳۱ کیلومتر است که با بهره برداری از آن به عنوان توسعه زیرساخت شهر هوشمند در آمل، سطح خدمات شبکه همراه و ارائه تکنولوژی جدید در حوزه ارتباطات وفناوری ها با مشکلات کم‌تری به شهروندان آملی ارائه خواهد شد.

شهردار آمل همچنین از افتتاح ۷ طرح و پروژه دیگر عمرانی و خدماتی حوزه شهری در نهمین روز از گرامیداشت دهه مبارکه فجر ۹۹ دراین شهر خبر داد وگفت: این طرح‌ها شامل افتتاح سه پارک محله در کوچه ایثار ۵ به مساحت دو هزار و ۶۰۰ مترمربع، مینی پارک در کوچه رضوان ۶۰ به مساحت ۵۵۰ مترمربع و پارک محله نسترن در خیابان پاسداران به مساحت هزار و۶۲۰ مترمربع است که با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار