مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از بهره برداری ۱۱۸ پروژه با اعتبار ۲۲۱ میلیارد و ۴۳۲ میلیون ریال هم زمان با ایام مبارک دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳ 28 January 2021

فرامرز سپری گفت : این پروژه شامل کاهش تلفات، مقاوم سازی شبکه ، رینگ و توسعه فیدر، مرمت روستایی ، اصلاح و بهینه سازی و توسعه و احداث شبکه های توزیع برق است.

وی افزود : در این ایام ، درامور برق سوادکوه ۱۸ پروژه ، امور برق جنوب بابل و میاندرود هر کدام ۱۱ پروژه ، امور برق جنوب ساری و آمل شرق هر کدام ۱۰ پروژه ،در فریدونکنار ۹ پروژه ،در بابلسر ۷ پروژه ، در جویبار ۶ پروژه ، در امیر کلا و بهشهر هر کدام ۵ پروژه ، در امور برق شمال بابل و شمال ساری هر کدام ۴ پروژه ، در امور برق قائمشهر و نکا هر کدام ۳ پروژه در امور برق گلوگاه ۲پروژه و در سوادکوه شمالی یک پروژه به بهره برداری می رسد .
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران خاطرنشان کرد: برای بهره برداری از این پروژه ها تعداد ۵۴ دستگاه پست هوایی با ظرفیت ۷ هزار و ۸۰۵ کیلوولت آمپر نصب و ۴۵ کیلومتر شبکه فشار متوسط و حدود ۵۱ کیلومتر شبکه فشار ضعیف احداث شده است .
وی طول خطوط فشار متوسط حوزه توزیع برق مازندران را ۱۳ هزار و ۵۰ کیلومتر و طول خطوط فشار ضعیف نیز ۱۷ هزار و ۳۸۵ کیلومتر عنوان و تصریح کرد : تعداد پستهای توزیع برق مازندران نیز ۳۴ هزار و ۵۷۰ دستگاه با ظرفیت ۴ هزار و ۳۳۳ مگا ولت آمپر است.

برچسب ها: برق مازندران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار