نشست معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران و مسئول دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی اشتغال جهاد دانشگاهی مازندران درباره بهره‌گیری از سهمیه طرح ملی مشاغل خانگی در این واحد برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۷۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵ 29 December 2020

سید علی اصغر رضایی طالشی معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران با حضور در جهاد دانشگاهی مازندران و دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی این واحد با مسئول تجاری سازی و اشتغال جهاد دانشگاهی مازندران دیدار و گفتگو کرد.
بر اساس این گزارش این نشست که در راستای تفاهم نامه جهاد دانشگاهی با کمیته امداد استان مازندران درباره بهره‌گیری از سهمیه طرح ملی مشاغل خانگی بود دو طرف آمادگی خود را جهت همکاری اعلام کردند.
در این نشست معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران خواستار برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک در حوزه اشتغال شد و بر اجرای ماموریت‌های مشترک در حوزه کسب و کار تاکید کردند.
در این جلسه طالبی شلیمکی مسئول تجاری‌سازی و اشتغال جهاد دانشگاهی مازندران ضمن تاکید بر ضرورت اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان، گفت: حمایت‌ها و تاکیدات رییس جهاد دانشگاهی ما را به اجرای دقیق آن مصمم‌تر می‌کند.
وی افزود: 2 هزار و ۳۰۰ نفر در این طرح آموزش‌های تخصصی و عمومی را پشت سر خواهند گذاشت و وارد فاز اتصال به بازار خواهند شد.

به گزارش ایسنا، بر اساس همین طرح برای اولین بار دوره آموزشی مصنوعات چرمی در جهاد دانشگاهی مازندران برگزار شد.
مرتضی ساداتی مدیر برنامه ریزی و ارزیابی و نظارت جهاد دانشگاهی مازندران در این باره گفت: این دوره 40 ساعته است که به علت شیوع کرونا و به صورت محدود و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، برگزار می‌شود.
ساداتی تصریح کرد: این دوره در راستای ایجاد مشاغل خانگی و کسب درآمد برای افراد کم درآمد در جامعه در حال برگزاری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار