در رویداد هم سرمایه گذاری که صبح امروز برگزار شد، قرارداد هم سرمایه گذاری طرح تولید صنعتی حلال GS۴ در شرکت دانش بنیان صنعت سبز طبرستان مستقر در پارک علم و فناوری مازندران به ارزش ۵۸هزار ۷۶۰ میلیون ریال به امضا رسید.
کد خبر: ۹۲۴۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷ 16 December 2020

در این رویداد که صبح سه‌شنبه (۲۵ آذر ماه) برگزار شد، منصور غلامی وزیر علوم، علی وحدت رییس صندوق نوآوری و شکوفایی،مهدی کشمیری مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور فناوری وزارت علوم، دکتر علی معتمدزادگان رئیس پارک‌ علم و فناوری مازندران حضور داشتند.


این رویداد که در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، طرح تولید صنعتی حلال GS۴ یکی از محصولات شرکت دانش بنیان صنعت سبز طبرستان مستقر در پارک علم و فناوری مازندران در قالب قرارداد هم سرمایه گذاری سه جانبه بین صندوق نوآوری و شکوفایی، صندوق پژوهش و فناوری و پارک علم و فناوری مازندران با ارزش کل سرمایه گذاری ۵۸هزار و ۷۶۰ میلیون ریال به امضای طرفین رسید.

گفتنی است در این رویداد سرمایه گذاری در ۷ طرح فناورانه به ارزش ۴۴ میلیارد تومان امضا شد که به غیر از طرح شرکت دانش بنیان صنعت سبز طبرستان مستقر در پارک علم و فناوری مازندران ۶ طرح فناورانه دیگر از پارک های علم و فناوری استان های تهران، قم، اصفهان، هرمزگان و یزد حضور داشتند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار