سید حمید هاشمی گفت: مطابق صورتجلسه تحویل و تحول اراضی ملی و دولتی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران زمین ۵ هکتاری موسوم به مرتع سنگچال در کیلومتر ۴۰ جاده هراز تحویل شهرداری آمل شد.
کد خبر: ۹۱۶۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۳ 13 November 2020

به گزارش تابناک مازندران ، هاشمی افزود: با تحویل این زمین ۵ هکتاری قطعا ساماندهی پسماندهای جامد شهری به روش های نوین فناوری در شهر آمل سرعت می گیرد و این شهرستان از معضل زباله و منطقه عمارت نجات خواهد یافت.
بر اساس این گزارش از اداره روابط عمومی شهرداری آمل، شهردار آمل اضافه کرد: تقریبا دو دهه از پیگیری های مستمر به منظور در اختیار گرفتن عرصه ای مناسب در شهرستان با هدف جایگزینی زمین زباله عمارت گذشت و با پیگیری های شورا و شهرداری و مساعدت استاندار، دادستان مرکز استان، مدیران کل ادارات مرتبط (محیط زیست و منابع طبیعی، امام جمعه آمل و فرماندار شهرستان آمل) این مهم در شهرستان محقق شد و در آینده ای نزدیک شاهد اتفاقات خوبی در کاهش معضل زباله شهرستان خواهیم بود.
وی همچنین با اشاره به اینکه موضوع زباله آمل معضل و مشکلی استانی و ملی است که بایستی با اعتبارات دولتی برطرف شود گفت: خوشبختانه در بازدید های انجام شده قطعات اصلی خط پردازش زباله از سوی شرکت شهاب خودرو در حال آماده سازی است و مطابق قرارداد در تاریخ 21 فروردین سال 1400در آمل مستقر خواهد شد.

برچسب ها: شهرداری آمل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار