جهاد کشاورزی با همکاری دستگاه های ذیربط با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در زمین های کشاورزی که منابع تامین کننده امنیت غذایی جامعه را تهدید کند، طبق قانون حفظ کاربری برخورد خواهد کرد.
کد خبر: ۹۱۳۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵ 02 November 2020

به گزارش تابناک مازندران ، سرپرست مدیریت جهاد كشاورزی بابل از اجرای 60 فقره حکم قضایی قلع و قمع تغییر کاربری غیرمجاز در زمین های کشاورزی این شهرستان خبر داد.

بر اساس این گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جهاد کشاورزی مازندران (مازندپاج)، محسن علی‌گل‌زاده اظهار کرد: به منظور اجرای ماده سه و تبصره دو ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، هفته اول آبان امسال، 60 مورد ساخت و ساز غیرمجاز با همكاری و هماهنگی موثر دستگاه قضايی و نيروی انتظامی شهرستان بابل در زمین های کشاورزی روستاهای تحت پوشش مراکز جهاد کشاورزی بندپی غربی و بیشه شمالی این شهرستان قلع و قمع شد.

 

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بابل اضافه کرد: با اجرای این عملیات، دو هزار و 625 مترمربع اراضی کشاورزی این شهرستان به چرخه تولید بازگشت.

 

وی با بیان اینکه تولید پایدار در بخش كشاورزی در حفظ منابع است، تصریح کرد: جهاد کشاورزی با همکاری دستگاه های ذیربط با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در زمین های کشاورزی که منابع تامین کننده امنیت غذایی جامعه را تهدید کند، طبق قانون حفظ کاربری برخورد خواهد کرد.

 

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بابل با اشاره به اینکه گشت حفاظت از اراضی کشاورزی به طور مستمر در حال رصد فعالیت های بخش کشاورزی شهرستان است، گفت: مالکین اراضی زراعی و باغی قبل از ساخت و ساز در اراضی خود برای دریافت مشاوره و مجوز به مدیریت و مراکز جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار