کد خبر: ۹۰۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷ 06 September 2015

سرپرست معاونت قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: پرورش ظرفیت‌های قرآنی شهرستان فردیس ضروری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام علی دهقاندار بعد از ظهر امروز در نشست با مدیران فرهنگی و مدیران موسسات قرآنی شهرستان فردیس اظهار داشت: شهرستان فردیس ظرفیت‌های بسیار بالایی را در توسعه امور قرآنی دارند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های قرآنی شهرستان، فردیس را ارزنده و مستعد بر توسعه امور قرانی دانست.

این مسئول افزود: موفقیت و رشد 3 برابری مشارکت شهروندان شهرستان فردیس در آزمون سیزدهم قرآن و عترت نشان داد که ظرفیت‌های قرآنی این شهرستان، بیش از پیش نیازمند توجه و حمایت است و بیانگر قابلیت‌های ارزنده‌ای است که لازم است تقویت و رشد یابد.

وی ضمن تشریح روند برگزاری آزمون چهاردهم قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بیان داشت: با عنایت به استعدادهای قرآنی فردیس و پیگیری‌ها و فعالیت مطلوب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فردیس، انتظار افزایش روند مشارکت شهروندان فردیس را در آزمون بعدی داریم که امیدواریم این تلاش‌ها منجر به توسعه و عمیق فرهنگ و معارف قرآن در سطح جامعه شود.

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام علی‌اکبر ایمانی امام جمعه فردیس نیز طی سخنانی جامعه امروز را نیازمند تبیین و به کارگیری معارف قرآنی دانست.

وی تأکید کرد: در این راستا لازم است تا با همت همه فعالان و خادمان حوزه قرآن و عترت، شاهد آن باشیم تا معارف عمیق کتاب الهی، در جای جای زندگی مردم ساری و جاری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار