فرمانده انتظامی استان البرز گفت: فردی که از طریق سایت دیوار اقدام به کلاهبرداری ۵۰ میلیارد ریالی از تعدادی از شهروندان کرده بود دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۶۷۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲ 16 May 2024

به گزارش «تابناک البرز» حمید هداوند افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد شاکی با مراجعه به سایت دیوار با این عنوان آگهی که جذب سرمایه گذاری با پرداخت سود روزانه به ازای هر ۱۰۰ میلیون تومان مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان پرداخت می‌ شود به دفتر مدیر این آگهی مراجعه کرده است و وی با چرب زبانی مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان از شاکی دریافت می‌ کند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: شاکی در مراجعه بعدی به این دفتر متوجه می‌شود که دفتر به صورت روزانه اجاره داده شده و چنین شرکتی وجود ندارد که بلافاصله موضوع را با پلیس در میان می‌گذارد.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: محل اختفای متهم در یکی از مناطق شهرستان کرج شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

هداوند با بیان اینکه متهم با این ترفند توانسته بود ۵۰ میلیارد ریال از شاکیان کلاهبرداری کند افزود: متهم در اعترافات خود گفت حدود سه ماه است که از طریق درج آگهی به عنوان لنت فروشی در سایت دیوار و اخذ وجه نقد از مراجعین جهت سرمایه گذاری کلاهبرداری کرده و برای اینکه عمل مجرمانه خود را انجام دهد دفتری به صورت هفتگی اجاره کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار