شهرستان مینودشت که با بهره‌مندی از مواهب الهی و خدادادی مانند جنگل‌های هیرکانی، آبشارها، چشم اندازهای زیبا و مناطق مرتفع و روستاهای جنگلی و کوهستان به بهشت گلستان مشهور است، امسال با افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی ۱۵۶ طرح عمرانی و اقتصادی به استقبال بزرگداشت هفته دولت می‌رود.
کد خبر: ۸۸۹۷۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱ 20 August 2020

سرپرست فرمانداری مینودشت روز پنجشنبه درباره پروژه‌های هفته دولت این شهرستان به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از مجموع ۱۵۶ پروژه مینودشت در این هفته، ۹۳ طرح آن عمرانی و ۶۳ پروژه دیگر هم اقتصادی و اشتغالزا است که با افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی این طرح‌ها ۲۳۱ فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

سیدابوالفضل حسینی نیا افزود: مجموع سرمایه گذاری طرح‌های عمرانی و اقتصادی مینودشت شامل ۱۳۳ طرح قابل افتتاح و شروع ساخت ۲۳ طرح دیگر هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال است.

وی ادامه داد: ارزش ریالی پروژه‌های هفته دولت امسال افزون بر سه برابر پارسال است.

حسینی نیا، افتتاح ۴۳ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد و مرمت و بازگشایی جاده‌های بین مزارع آسیب دیده از سیل پارسال و تیرماه امسال، بهره‌برداری از طرح فیبر نوری شهر دوزین، افتتاح واحد تولید ظروف پلاستیکی، مجتمع صنعتی دامپروری گوسفند و مرکز تخصصی ابرایشم بافی را از مهمترین پروژه‌های قابل بهره‌برداری مینودشت در هفته دولت امسال برشمرد.

شهرستان مینودشت مطابق سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۹۵ افزون بر ۸۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار