نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی از اختصاص بیش از 259 میلیون یورو اعتبار برای پروژه نیروگاه برق نوشهر خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴ 03 September 2015
به گزارش تابناک به نقل از  خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، قاسم احمدی‌لاشکی  در جلسه مشترک شورای اداری شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت که در محل سالن کنفرانس فرودگاه نوشهر برگزار شد، با اشاره به اینکه مهم‌ترین موضوع، بحث «برجام» است، گفت: کشوری که ولایت دارد، بن‌بست ندارد.
وی با بیان اینکه جلوتر رفتن، قبل از آنکه دیدگاه مقام معظم رهبری بیان شود، اشتباه محض است، افزود: مجلس و شورای عالی امنیت ملی نظارت‌های لازم را انجام می‎دهند و باید منشاء وفاق و ‌هم‌دلی باشد.
نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات و عملکرد‌های خود در حوزه انتخابیه‌اش، خاطرنشان کرد: بودجه نفت با رقم 40 دلار بسته شد و امروز کارهای بسیار خوبی در کشور و منطقه انجام می‌شود.
احمدی‌لاشکی به دو سفر معاون اول رئیس جمهور در هفته دولت به نوشهر، چالوس و کلاردشت به فاصله کمتر از 20 روز اشاره کرد و ادامه داد: نخستین پروژه سد تلمبه‌ای ذخیره سد سیاه‌‌بیشه چالوس با اعتبار یک‌هزار و 300 میلیارد تومان افتتاح شد و 1040 مگاوات برق از این سد به مدار کشور وارد شد.
وی خاطرنشان کرد: نیروگاه 500 مگاواتی نوشهر که پیش از این کلنگ‌زنی شد، اکنون اعتبار 259 میلیون و 500 هزار یورو برای این پروژه بازگشایی شد و این یک مژده برای مردمان غرب مازندران است.
نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس همچنین درباره بیمارستان فوق تخصصی چالوس، اضافه کرد: آزمون جذب و تکمیل نیروی انسانی آن نیز برگزار شد و بیش از 85 نفر نیروی جدید در این بیمارستان مشغول می‌شوند و بیش از 30 میلیارد تومان برای بیمارستان فوق تخصصی چالوس هزینه شده است که نشان از تلاش دولت برای رفع مشکلات مردم دارد.
احمدی‌لاشکی با اشاره به اینکه امروز بندر نوشهر تنها بندر رو به رشد در بین بنادر شمال کشور است، اظهار کرد: این موضوع می‌تواند به‌ سمت و سویی برود که ما بتوانیم بندر نوشهر را برای کارهای بزرگ‌تر آماده کنیم.
وی به پروازهای متعدد از فرودگاه نوشهر به مشهد مقدس، اهواز و شیراز اشاره و اظهار کرد: تلاش می‌شود تا پرواز نوشهر به کیش هم راه‌اندازی شود و به هر حال همه این‌ها از خدمات دولت است.

در ادامه فرماندار نوشهر نیز با بیان اینکه امیدوارم آنچه را که در این جلسات بیان می‌شود در جهت وفاق و خدمت به مردم باشد، بر ضرورت توجه به اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و گفت: دولت تشکیل ستاد اجرایی اقتصاد مقاومتی را برای برون‌رفت در شرایط پساتحریم صادر کرده است.

محمدعلی قمی‌اویلی افزود: به‌طورقطع رئیسان دستگاه‌ها و آنهایی که باید در حوزه فرهنگ‌سازی فعال شوند و این موضوع را عملیاتی کنند، مورد توجه ویژه قرار می‌دهند.
همچنین در این جلسه فرماندار کلاردشت نیز با اشاره به اینکه امور فرهنگی، توریستی و عمرانی از مباحث مهم در شهرستان کلاردشت است، خاطرنشان کرد: در این حوزه‌ها با همت و پیگیری‌های احمدی‌لاشکی نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی اقدامات بسیار خوبی آغاز شده است.
صادق فیروز با بیان اینکه شهرستان کلاردشت 64 سال بخش بود و تنها دو سال است که شهرستان شده است، افزود: این شهرستان در حوزه‌های فرهنگی، عمرانی و توریستی نیاز به کار عمده و مجدانه دارد که انشاالله به آن جایگاه رفیع که درخور شأن آن است، دست پیدا کند.
وی برگزاری جلسه مشترک شورای اداری سه شهرستان را یک ایده خوب از سوی احمدی‌لاشکی دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در بخش‌هایی دارای منافع مشترکی هستند، در کارها باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که مردم دچار خسران و ضرر نشوند و کارها به موقع، بدون درنگ و کامل پیش برود.
، از سوی دفتر نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی و به‌ مناسبت هفته دولت از سه فرماندار حوزه انتخابیه و نیز چند تن از مدیران‌ کل و شهرستانی با اهدای لوح، تقدیر به‌عمل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار