فرماندار قائم‌شهر گفت: امسال 19 میلیارد تومان از طلب کارگران نساجی پرداخت شده است.
کد خبر: ۸۷۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳ 01 September 2015
fه گزارش تابناک نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان قائم‌شهر، مهدی محمدی بعد از ظهر امروز در نشست اعضای خانه کارگر مازندران با فرماندار شهرستان که به مناسبت گرامی‌داشت هفته دولت برگزار شد، اظهار کرد: بدون حضور جامعه کارگری، انقلاب اسلامی در ایران به منصه ظهور نمی‌رسید.
وی با اشاره به مشکلات پیش‌روی دولت، تأکید کرد: دولت، خود را به کار صادقانه و ایجاد ثبات قیمت در بازار مکلف می‌داند و به دلیل تجربه و تسلط بر زبان دیپلماسی و حمایت‌های رهبری از همه توان خود در مذاکرات هسته‌ای بهره برد و مذاکرات را تا دسترسی به اهداف نظام با موفقیت پیش برد.
فرماندار قائم‌شهر با تأکید بر نقش مهم نقد سازنده، در بخش اقدامات مجموعه دولت در شهرستان قائم‌شهر به ساماندهی چهارشنبه‌بازار این شهر اشاره کرد و افزود: در نظارت و بازرسی‌های مستمر مشخص شد که از 370 دست‎‌فروش حاضر در بازارهای هفتگی قائم‌شهر، تنها 70 نفر قائم‌شهری و بقیه غیربومی هستند که شهرداری باید هرچه زودتر نسبت به این دست‌فروشان و وضعیت بازار که به جای فروش مواد ارگانیک و مواد غذایی خانگی به بازار فروش کیف و کفش و ... تبدیل شده و شهر را در قرق خود درآورده‌اند، اقدام فوری کند.
محمدی بیان کرد: دولت با تصویب 5 میلیارد تومان اعتبار برای همه شهرستان‌ها اعلام کرد که با تهیه زمین و تخصیص این اعتبار مصوب ‌شده، در هر شهر یک کلینیک فوق تخصصی احداث می‌کند که زمین این کلینیک در قائم‌شهر تهیه و اقدامات اولیه در دست اقدام است.
وی به پرداخت 19 میلیارد تومان از طلب کارگران نساجی در سال‌جاری اشاره کرد و گفت: بهترین دستگاه‌های چاپ و رنگ‌رزی کارخانه نساجی به علت اینکه 14 میلیارد تومان به گمرک بدهکار است، پلمپ شده مانده و ما با رایزنی‌های متعدد سفته دادیم تا مشکل طلب گمرک و چک‌های برگشتی حل شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار