رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران:
نصرالله دریابیگی گفت:سازمان تامین اجتماعی دولتی نیست و به دولت اجازه دخالت در خصوص فروش سهام را نخواهیم داد.
کد خبر: ۸۷۰۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷ 02 July 2020

نصرالله دریابیگی گفت:سازمان تامین اجتماعی دولتی نیست و به دولت اجازه دخالت در خصوص فروش سهام را نخواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، نصرالله دریابیگی صبح امروز پنجشنبه در گردهمایی روسای کانون های بازنشستگان و مستمری بگیران مازندران اظهار کرد: امسال تنها سالی بود که مطالبات مهم کارگران مبنی بر اجرای ماده 41 قانون کار و افزایش حداقل دستمزد سال 99 با افزایش 21 درصدی دستمزد محقق شد.

وی افزود: بعد از جلسه تعیین حداقل حقوق کارگری که از سال 98 به سال 99 موکول شده بود و چند بار هم بی نتیجه رها شد در آخرین جلسه افزایش حقوق کارگران توسط وزارت کار ابلاغ شد.

رئیس کانون بازنشستگان مازندران افزایش حقوق بازنشستگان را از مطالبات جامعه بازنشستگان عنوان و بر تحقق این موضوع تاکید کرد و گفت: تامین اجتماعی موظف به اجرای مصوبه های شورای عالی کار است.

وی با انتقاد از سخنان رئیس جمهور در خصوص واگذاری سهام شرکت های شستا سازمان تامین اجتماعی،گفت:سازمان تامین اجتماعی دولتی نیست و به دولت اجازه دخالت در خصوص فروش سهام را نخواهیم داد.

دریابیگی افزود: در همسان سازی حداقل حقوق کارکنان و بازنشستگان نباید کمتر از 2 میلیون و 800 هزار تومان باشد؛ اما اجرا نمی شود.

وی به خدمات بانک رفاه کارگران اشاره کرد و این بانک را تنها حامی کارگران و بازنشستگان معرفی کرد و ادامه داد:علی رغم دستور مستقیم استاندار مازندران به جز بانک رفاه کارگران دیگر بانک ها توجه ای به جامعه کارگری ندارند.

دریابیگی پرداخت تسهیلات به نیازمندان و مستحقان را اولویت دانست و گفت که بانک رفاه کارگران در پرداخت تسهیلات به این مهم توجه بیشتر داشته و این افراد را در اولویت قرار داد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار