معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با اشاره به اینکه فعالیت مدیران برای خدمات به مناطق محروم یک تکلیف است تاکید کرد: هیچ عذری برای کم‌کاری در مناطق محروم استان پذیرفته نیست .
کد خبر: ۸۶۹۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۵ 02 July 2020

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی استانداری مازندران ، مهدی رازجویان در جلسه بررسی مشکلات منطقه پشتکوه شهرستان ساری گفت:

تمام دستگاه‌های اجرایی باید به مناطق محروم و دوردست استان توجه و نگاه ویژه‌ای داشته باشند. ‎

وی حل مشکلات راه‌های دسترسی به روستاهای دورافتاده را یکی از اولویت‌های اصلی استان دانست و ادامه داد: اجرای طرح هادی با حفظ بافت روستایی می‌تواند موجب توسعه آن مناطق شود و انتظار می‌رود بنیاد مسکن نسبت به اجرای طرح هادی در روستاهای دوردست و محروم اقدام کند.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر اجرای طرح‌های گردشگری در روستاهای دورافتاده استان، افزود: شایسته نیست روستاهای مازندران از حداقل امکانات محروم باشند لذا دستگاه‌های اجرایی در راستای توسعه روستاها همگام شوند.

رازجویان ارتقا سطح خدمات در مناطق محروم را تنها راه جلوگیری از مهاجرت عنوان کرد و گفت: جهت جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهر ، می‌بایست خدمات مناسبی به روستاییان ارائه داد و زمینه کار و معیشت آنان را فراهم آورد.

وی منطقه پشتکوه ساری را یکی از مناطق دوردست استان عنوان کرد و خواستار رفع سریع مشکلات مردم این منطقه با پای کارآمدن همه نهادهای مربوطه شد و تاکید کرد: شرکت آب و فاضلاب جهت حل مشکل آب شرب روستاهای منطقه دوردست پشتکوه ساری اقدام جدی انجام دهد.

رازجویان با بیان اینکه شهرداری ساری باید به تعهداتش در منطقه پشتکوه ساری عمل کند، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی نسبت به برطرف کردن مشکلات مربوطه و موجود در منطقه پشتکوه ساری از فردا اقدامات اجرایی را آغاز کنند.

معاون استاندار مازندران ضمن تقدیر از فعالیت قرارگاه‌های جهادی در منطقه پشتکوه ساری بر تسریع گازرسانی به تمام روستاهای این منطقه تاکید کرد و افزود: هیچ عذری برای کم‌کاری دستگاه‌های اجرایی در حل مشکلات روستاهای محروم پذیرفتنی نیست.

دهستان پشتکوه، دهستانی است از توابع بخش چهاردانگه شهرستان ساری در استان مازندران است جمعیت این دهستان بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت آن یک سه هزار و ۳۲۴ نفر در قالب یکهزار و ۱۷۰ خانوار است

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار